Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

cb med fargeindikator bruker jeg.De siste gangene har de jo vært posetive,emn med prikker der det skal komme opp en loddrett strek hvis man er gravid.En ting er at de kan vært lit kornete men ikke at det er prikker.Flere som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være en hel strek, den kan gjerne være tynn, men lang liksom.

Jeg har selv opplevd bittesmå prikker, men da har det ikke vært no strek der, bare blenda hvit med 2 bittesmå prikker.

Skrevet

Men hvorfor bruker du ikke den digitale?? Jeg skjønner ikke at man driver å studerer disse strekene opp og i mente - når man helt enkelt kan få et klart og presist svar med den digitale?

Skrevet

fordi sist gang jeg var gravid fikk jeg negativ med den helt til uke 6.

Skrevet

Men du får jo ikke positiv med den andre heller? Da er det vel bare slik at du har lite HCG i begynnelsen, og da hjelper det jo ikke uansett hvilken test du bruker.

Skrevet

så i innlegge mitt at det jeg har formulert meg litt feil..Men den digetale skal være fin,men vil ikke bruke den lengere.Sist jeg var gravid slo cb med fargeindikator ut svakt hele tiden,derfor kjøpte jeg den digetale som jeg fikk negativ på gang på gang..to venniner og en nabo som har opplevd det samme med den.

Men du har rett ang hcg,jeg er en sen produserer! Sjekket meg mest for moro skyld i dag.syklus på tur og har teste siden dag 6 og er nå på dag 25 utenom å finne stigning..Men hører flere sier at de har blitt graivde tiltross for at El testene ikke slår ut,så ville hatt ikm imorgen så derfor testet jeg dag:)

Gratulerer med spiren!

Skrevet

Har ikke erfaring med CB sine EL-tester, men ville bare si at jeg kjøpte enhel haug med EL-tester fra billige tester uten at noen av dem slo ut rundt EL. Testet tilslutt både morgen og kveld men ingen utslag. Vurderer å heller kjøpe en CB fertilitetsmonitor til neste pp. Noen av dere som bruker den?

Skrevet

nei,men de jeg vet om som bruker den er veldig fornøyde,så blir den hvis jeg ikke blir gravid i løpet av sommern!

Skrevet

Oi, det høres jo veldig lovende ut da:) Tror jeg skal kjøpe den i morgen, så har jeg den hvertfall til neste pp. Om jeg da skulle ha klart å bli gravid denne pp allikevel leverer jeg den gladelig tilbake:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...