Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 lei av å vente, lei av å ha vondt. Sover dårlig, har mye kynner og kvalme. Men ikke om der kommer noen baby. Har 13 dager til termin og orker ikke tanken på 2 uker (kanskje jeg er heldig å gå på overtid- 4 uker) til med dette....... Blir skikkelig misunnelig av alle "jeg har født" innleggene. Skal til legen idag og har mest lyst til å be henne bare røske ut ungen. Plizzzz send en fødsel min vei.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jeg er tildels enig med deg, men jeg biter tenna i sammen. Har vi gått så lenge, så hva er vel noen uker til ;-). Vil at ungen skal være klar når den kommer, jeg
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Skulle tro det var jeg som hadde skrevet innlegget...... Jeg hadde termin i går, og er kjempelei! Har hatt vondt lenge, både bekkenløsning, kynnere og mensmurringer og jeg sover dårlig, men det skjer ikke noe...... Håpet at fullmånen skulle hjelpe til på fredag, men nei! Vil så gjerne at det skal skje noe nå, for jeg orker ikke mer snart. Er sliten, og har en på 2 1/2 år fra før som selvfølgelig krever sitt. Men det er ikke mye jeg orker, for omtrent med en gang jeg begynner med noe, får jeg kynnere og klarer ikke stort. Ikke orker jeg å sitte på gulvet noe særlig heller, for da får jeg vondt i bekkenet/hofta...... Uff, mye klaging, men godt å få det ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå