Gå til innhold

lite fostervann??? HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan merker man om man har lite fostervann? må jo være en grunn til at folk må inn å sjekke det. hvordan trodde dere at det var lite foster vann om dere har opplevd det. eller noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med at de fleste som blir sendt til ekstra kontroll for å sjekke fostervannsmengden avviker fra kurven på symfyse-fundusmålingene. Jeg har hele tiden ligget utenfor skjema og har vært inne til eksta ultralyd for å sjekke fostervannsmengden.

Skrevet

som hun over her sier har sf-målene litt å si....jeg ligger utenfor skjema, og snakket med jm om dette, men hun sa jeg ikke trengte bekymre meg... det gjorde jeg likevel, så jeg ringte selv føden, og de ba meg komme på en kontroll. viste seg at jeg har veldig lite fostervann, så lille har det rimelig trangt inni magen stakkar....derfor skal jeg inn til ytterligere kontroll for å se om det er best at jeg blir igangsatt.. er du skeptisk så snakk med jm, beroliger ikke det deg råder jeg deg til å kontakte føden selv, det var lurt i mitt tilfelle!!!

Skrevet

jeg var på kontroll for en stund siden, og da sa jordmor at vannet var greit nok, sånn midt på treet. vet ikke helt hva hun mente med det. symfemålene mine ligger rett innenfor den grønne. men fikk beskjed på ul at hun er større enn gjennom snittet. men fikk bare en følelse i går. for jeg kjenner jeg har en svær luftboble helt øverst på magen når jeg sitter. men vet ikke hva det kan være. den flytter på seg om jeg flytter på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...