Gå til innhold

hei du "anonym" som har bestilt m&m's!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Syntes ideen din var kjempegod å vil gjerne bruke den jeg og, hvis jeg får lov ;)

Ser du har allerede bestilt.

Hvordan klarte du å få de sendt til Norge? Ringte du de?

Hva ble frakten på da?

Håper du kan ta deg tid til å svare:)

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann;)

Joda, selvfølgelig kan jeg ta meg tid til å svare;)

Sjekket først Love Hearts, for jeg syns de var så søte, men de kom på mye mer enn m&m's..

Jeg gikk inn på m&m's siden i USA og trykket igjennom hele bestillingen, men helt på slutten sto det jo selvfølgelig at de bare sendte innen USA... Typisk. Så jeg skrev en mail til dem og så måtte jeg ringe for å bekrefte osv. Det koster egentlig ikke så mye med selve m&m's'ene, men de sender KUN med UPS. Og de skal ha litt betalt kan du si. Tror vi betalte ca 1200 tilsammen for 6 stk 7OZ BAGS. Er kanskje litt dyrt?? Men jeg syns det ble kjempebra!! Og litt annet enn det alle andre har:)

Her er hjemmesiden: http://www.mms.com/us/store/index.jsp

Skrevet

Hei igjen!

Takk for svaret! :)

Hadde allerede funnet linken. ;)

Etter det jeg forstår så blir selve sjokoladen å koste 350-400 kr, så da blir jo frakten å koste omtrent 800 kr.. det er ganske dyrt!

Men som du selv sier, det er noe annet enn det "alle andre" har :D

Vet du omtrent hvor mange m&m's det blir tilsammen?

å hva har dere skrevet på?

Jeg vil gjerne har initialenene våre alà A & B pluss dato under.

Skrevet

Men om du venter litt, så kan du kanskje spare litt på kursen??:) Dollaren går jo bare nedover & nedover. Det tok under 1 uke å få dem når de først var bestilt & det hadde blitt noen telefoner & mailer fram & tilbake. Så at du skulle gifte deg i august, så du kan sikkert vente til mai/juni med å bestille. (Ville kanskje gjort det i mai, ettersom det jo kan være ferieavvikling i juni flere steder)

Har ikke telt dem, så jeg vet ikke hvor mange det er i hver pakke, men er rimelig mange altså. Hvor m,ange skal dere ha i bryllupet?? Vi skal være mellom 60 og 65 og tenkte å lage sånne små cellofanposer med 10-20 sånne m&m's i. Og det tror jeg det er nok til. (Jeg tenkte evt & supplere med noen vanlige m&m's om det skulle trenges)

Vi har hvitt & rødt som tema, så vi har røde & hvite m&m's. Den ene står det EVIG DIN - og brylupsdatoen og den andre står det navn & navn.

Skrevet

joda, kan godt hende.. kursen er jo uansett så lav nå, at jeg føler at jeg sparer penger uansett ;)

Synes tanken på å ringe dem er litt skummel mtp å forstå dem å at de skal forstå meg. Er relativt god i engelsk altså, men likevel skummelt :)

mye kjekkere å sende mail til dem. he he!

Vi blir vel ca 90 stk i brylluppet.. Har kjøpt inn små hvite gaveesker som jeg tenkte å fylle med noe. Eskene er ikke så store så tror ikke jeg trenger så mange, så håper det er nok å bare kjøpe 4 pakker :) (min qty)

Vi blir nok å gå for fargene hvit, sølv og krem. det er faktisk fargene i brylluppet også pluss mørk mørk rød.

Synes det er flott at du delte denne ideen med meg å andre her inne!

Har sett på mange sjokolade ting man kan fylle med, men alle koster så mye å har ikke falt for noen før nå:D

Skrevet

Bare koselig;-) Jeg fant ideen selv da vi var i USA nå i jula, og jeg leste om det på en plakat. Syns det var så morsomt:-)

Ang det å ringe, så måtte vi det bare fordi de ville ha bekreftelse på noe greier. Skrev noen mailer også altså, var bare en kort telefon;)

Ellers har jeg funnet ut en lur idé etter jeg bestilte & fikk de sendt hit. Leste om noe på VG nett for noen uker siden, som heter Jet Carrier. (www.jetcarrier.com) Der får du en postboksadresse hos dem i USA også shipper de det til deg på den måten du ønsker. (med båt eller fly) Da blir det nok mye billigere... Har ikke testet dette altså, men kan være en idé å undersøke?? Så sparer du endel penger. Også kan man jo shoppe endel andre ting fra junaiten også:-)

Skrevet

ja, har faktisk nettopp sittet å lest om jetcarrier.. prøvde deres fraktkalkulator å hvis pakken er under 1 kg så blir det ca 350 kr i frakt. dvds en samlet sum på mellom 700 til 850 kr for å få de tilsendt. litt billigere enn det du betalte..

har allerede begynt å shoppe ting fra ebay.. hi hi!

mye billige ting der borte! fått tak i brudepikekjoler til 350 kr pr stk.

Men har ikke brukt jetcarrier på dem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...