;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Noen som har gjort det eller tenker på det? Må gjøre det i nermeste fremtid, og er så usikker på hva jeg skal finne på. Vi har nettopp kjøpt oss hus, og minsten har flyttet inn på et rom der det allerede er malet over en tapet som har vært en slags "ramme" rundt midt på tapeten. Om vi bare maler blir det nok veldig stygt. Vi lurer på å enten ta ny tapet på, eller å male rommet i en noe lys farge, og male denne "rammen" opp igjen i en lyseblå(himmelblå) farge. Hva syns dere? Er så lite oppfinnsom selv:(
Mamsen og lillegutt Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 lurer også på oppussing av barnerom.... noen som har prøvd sånne klistremerker som man kan ha på veggen,og så ta ned igjen seinere????
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 jeg pusset opp rommet før gullet mitt kom,fikk en gutt så jeg tok en vegg i blå med ole brumm figurer på også tok jeg resten av veggene hvite.. og ole brum gardiner, er knall fornøyd med det og han er helt fasinert når han ligger på stelle bordet der inne og titter på den ene veggen=)
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 åå, så koselig! Her derimot, så har mannen fått bestemme litt, og det har dermed blitt biler gardiner, og biler teppe. Dette fordi han er 1 år om 1 uke. Hadde han vært nyfødt hadde nok også jeg gått for noe med Ole Brum;) Kjempesøtt;) Men vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre videre.. Ingen som vet om egene sider der det står litt om det, eventuelt noen som vet om bilder av nyoppusset/fine barnerom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå