Gå til innhold

Stellekommode!! Erfaringer????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her inne er det sikekrt mange som har født før og som har erfaringer med denne.. Da mener jeg stellekommoden med badebalje i...... Synes dere denne er praktisk/upraktisk? Liten? blablblabla.. håper noen med erfaringer kan gi meg noen gode råd her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi arvet en stellekommode med badekar i sist. Så helt ok ut. Men badekaret prøvde jeg bare en gang.. Ble så knotete å løfte opp stelledelen. Pluss at den var jo så liten. Kjøpte en balje på OBS for 120 kr med tropp under. Den var vi veldig fornøyde med!! Så det stellebordet skal vi ikke finne fram igjen nå, vi skal heller kjøpe en vanlig kommode (Cubic) siden den er stor og god, har dype skuffer og er veldig ok. Mannen min skal sette på hjul under, så når vi er ferdige med å ha den på badet setter vi på vanlige ben og kan bruke den på barnerommet. Stellekommodene er dyre, og det gidder vi ikke.. Noen av dem kan brukes til vanlig kommode etterpå, men de er som regel dyrere...

Siden både jeg og mannen min er høye, så setter han bare på noen planker under og bygger den opp mens vi bruker den på badet. Det vil jo ikke vises etterpå..

Skrevet

endte opp med badebalje og stellemadrass,mye enklere og mye billigere.

Skrevet

Enig med de over. De virker jo så praktiske de kommodene, men det ble mer styr enn glede. Vi endte opp med å bruke vasken til å begynne med og balje etterhvert. Myyye enklere :-)

Skrevet

HI her.

Tusen takk for svar. Da var det ingen som meldte fra om at de var fornøyde med disse stellekommodene.. har egentlig bestilt en, men kanskje jeg skal si den fra meg da.... Hoff, vanskelig å være førstegangs og uerfaren....

Skrevet

De problemene mange melder om med den type kommode er:

-Badedelen blir fort for liten, noen allerede etter 3 mnd(!)

-vannsprut som renner ned plasser du ikke hadde tenkt å ha vann: på klær/bleier

- kronglete å legge opp og ta ned stellebordet.

Har ikke prøvd dette selv, men vet faktsk ikke om noen som har vert fornøyd.

Vi har vanlig kommode fra IKEA (malm) med stellematte oppå og en god balje ved siden av. Baljen bruker han ennå, 4 år gammel, setter den i dusjen og og han koser seg som bare det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...