Gummelillan Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Etter en uke på hytta kom vi i kveld hjem igjen. Har hatt en knall påske med akkurat passe store doser med sol, ski, mat, venner, kjæreste mm. Men selv om kvelden har vært brukt til klesvask, rydding og utpakking, er det utrolig deilig å være hjemme! Tror jeg er litt som Brumm, jeg. Stortrives med ferie og fri, men må jo faktisk innrømme at jeg nikoser meg hjemme og gleder meg til å dra på jobb i morgen også etter en hel ukes fri ;-) Tenkte jeg kjappt skulle oppdatere meg her inne, men innser at det rekker jeg ikke for nå tror jeg både Jon Blund og Gummismannen synes jeg bør finne sengen.
Karomamma Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Velkommen tilbake Og yes, jeg er helt enig med deg. Ja takk, begge deler... God natt fra meg også!!
Maud Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Det er vel ofte sånn det er - deilig å være borte og deilig å komme hjem. Håper å se deg her mer fremover!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Ole Brum er lur han:-) Velkommen hjem igjen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå