Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hvor god mor synes du selv at du er? Og hvor god mor synes du at venninnen/svigerinnen din er? Jeg synes selv at jeg er kjempeflink mor, men er litt slurvete med rydding og vasking. Derimot er jeg 100 ganger bedre mor enn venninna mi! Hun kysser nesten ikke barna sine en gang! Og ungene løper rundt som gale uten en eneste regel å forholde seg til. Fri oppdragelse....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Jeg gir både meg selv, venninene mine og ikke minst svigerinnen min en 10'er!!! Svigerinnen min får kanskje til og med 20!!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Gir meg selv en 8'er. Kunne vært bedre til å ikke bli irritabel når jeg har PMS, flinkere til å være bestemt og hatt orden på soverutinene, men er kjærlig og en kløpper på å lage god hjemmelaget mat . Gir et utvalg av venninnene mine 8 og 10.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Synes dere virkelig at noen kan være bedre mødre enn dere selv?? Jeg eier IKKE den samme sympatien... HI
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Det handler vel ikke akkurat om sympati vel.. Joda, synes jeg er en veldig god mor jeg, men har en datter på snart 17 mnd og føler vel ikke at jeg har fått de helt store utfordringene på morsfronten enda, hun er jo bare en snill og skjønn liten tulle. Svigerinnen min har 4 barn i alderen 9-22 og har virkelig fått kjenne en del smerte på kroppen og bekymreing og problemer med et par av barna sine. Møtet hun har kjempet med nebb og klør for avkommet sitt og virkelig stått på for barna sine gjør at jeg synes hun fortjener den høyeste karakteren man kan gi. Hun er en fantastisk mor som har hatt store utfordringer i mammarollen!!!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Det har vel virkelig ikke med sympati å gjøre nei, men med å klare å se sine egne svakheter og sterke sider. Min ene venninne er f.eks. mye flinkere enn meg til å ha rett balanse mellom strenghet og ømhet, jeg vet selv at jeg kan gi litt for fort etter ved gråt. Hvordan man vurderer andre har vel dessuten sammenheng med hvilke situasjoner og hvor ofte man ser dem å gjøre.
Mamman til M&E Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Jeg gir meg selv definitivt 10 :-) Svigerinne og venninner gir jeg også 10, eller kanskje 10 - ;-)
harengutt Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Jeg syns faktisk at jeg er en veldig god mor:) Jeg gir meg selv en nier (ingen er perfekt) selv om du, HI, hadde sikkert gitt meg en veldig dårlig karakter. Her i huset praktiserer jeg noe som ikke er helt ulikt fri oppdragelse (fri oppdragelse betyr ikke at ungene får gjøre som de vil, bare så det er sagt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå