Lineberta :) Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hvordan går det med dere da? Lenge siden nå altså... Snart klar for en bytur eller? Klem
Monajenten Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Seff!! Her går det fint, snuppa mi:-) Hvordan går det med dere da? Jeg er snooooopesyk:-/
Lineberta :) Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 Jo her går det nesten bra da Snuppa har vært dårlig siden fredag med over 40 i feber. Reiste ned på legevakten her i går og de fant ingenting (bombe) Reiste opp på barneklinikken i kveld og joda hun hadde halsbetennelse hun. Ellers så flytter vi hjem igjen på fredag og det skal bli så godt.. Har savnet en del ting ja
Monajenten Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Flytter hjem igjen??? :-o HVA har du glemt å fortelle meg??? Staaaaakkars snuppa (og drittlegevakt) :-( Er ikke noe moro med halsbetennelse da:-( *godbedringkos* Skjer det planlagte ting i august eller? :-o ;-)
Lineberta :) Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 Har jeg ikke sagt at jeg får nytt bad da? Har bodd borte i 5 uker vi nå da hehe.. Eller bor i samme blokken,men bare litt høyere oppe August har jeg vel bare slått fra meg nå hehe (skuffet) Du kan tro jeg gnir det inn også hehe
Monajenten Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Så teit da.....*trøste* Gni som bare faen, det må selvsagt til! Nytt bad og greier?? Sist var det nytt kjøkken:-D Full oppussing da? :-D
Lineberta :) Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2008 Ja det er borettslaget som skifter rør i alle leilighetene.. I samme slengen får vi større og nytt bad.. Gleder meg til å se resultatet selvom jeg har sniket inn vinduet hehe... Nysgjerrige meg vettu
Monajenten Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Oi oi oi det er ikke verst!! Så moro da, grattis:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå