☆Gudlo☆ Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2008 Vet ikke om du husker meg, er sikkert 1-2 år siden jeg var her. Jeg hadde et annet nick før... SexAndTheCity
NoDoubt Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Klart jeg husker deg:-) Favoritt serien jo:-) Går det bra med dere? Har dere fått flere barn eller koser dere dere med bare snuppa enda?
☆Gudlo☆ Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2008 Hihi, artig:) Joda, alt vel her du:) Har nettopp kjøpt hus og ja, vi har bare henne enda:) Men vi er inne i en liten sak nå, så om ikke så lenge vet vi om vi får overta omsorgen på bonusgutten min. *håpehåpehåpe*. Ellers går det i bryllupsplanlegging;) Med deg da, og dine?? Du har fått nr. 2?
NoDoubt Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Gratla med hus:-) Håper dere får bonus-gutten og:-) Når skal bryllupet stå? Nummer 2 har blitt 2 år så det er en stund siden hun så dagens lys;-) Eldste blir 4 i sommer og er på høyden (håper jeg) i trass alderen. Jeg er langtidssykemeldt, hasr sikkert en revmatisk lidelse så da blir det å slå ihjel litt tid på DB. Gubben har det og bra:-)
☆Gudlo☆ Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. mars 2008 Så bra så bra!!! Var det eldstefrøken som hadde problemer med søvn og sånn? KISS-syndrom, eller blander jeg fælt nå? Hvordan går det i så fall? Bryllupet står 30.august 2008:)
NoDoubt Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Det er nok børdi du tenker på da:-) Spennende med bryllup og kjempe kjekt å se deg igjen:-) Var det du som jobbet på big-bite forresten? Alt man husker og ikke husker;-)
☆Gudlo☆ Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. mars 2008 Børdi var det ja!! Hihihi:) Lever hun her innpå enda, eller? Kjekt å se deg igjen også Ja, jeg jobbet der vettu, men er ikke der nå lengre, jobber i sportsbutikk nå Synd at du har blitt syk da... er det noe som vil komme og gå da eller?
NoDoubt Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 Hehehehe;D Imponert av hukommelsen min nå:-) Har nok blitt kronisk syk ja, så det vil nok være dårlige og bedre perioder om hverandre. Men venter på å komme til utredning å få diagnose. Men har vært syk en stund nå så det begynner å bli en vane. Elsker forresten "tex mex" på Big Bite er nok derfor jeg husker det;-)
☆Gudlo☆ Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. mars 2008 Uffa...håper du ikke har store smerter, og at du har flest gode dager!!.. Hvilke måter kan du eventuelt behandles på da? Fysikalske eller kiropraktor og sånn eller? Tex-max ja, hehe, den er digg, og den er veldig god å ha på som ekstrapålegg i istedet for dressing på karbonade nam nam;) Nei nå ble jeg sulten!! Må ha meg et knekkis:) Vi snakkes plutselig igjen NoDoubt:) Nattinatta!!
☆Gudlo☆ Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. mars 2008 Det var godt å høre:) Stor gjensyns klem til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå