Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du den NoDoubt som "alltid" har vært her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om du husker meg, er sikkert 1-2 år siden jeg var her. Jeg hadde et annet nick før... SexAndTheCity

Skrevet

Klart jeg husker deg:-)

Favoritt serien jo:-)

Går det bra med dere? Har dere fått flere barn eller koser dere dere med bare snuppa enda?

Skrevet

Hihi, artig:) Joda, alt vel her du:) Har nettopp kjøpt hus og ja, vi har bare henne enda:) Men vi er inne i en liten sak nå, så om ikke så lenge vet vi om vi får overta omsorgen på bonusgutten min. *håpehåpehåpe*. Ellers går det i bryllupsplanlegging;)

Med deg da, og dine?? Du har fått nr. 2?

Skrevet

Gratla med hus:-) Håper dere får bonus-gutten og:-) Når skal bryllupet stå?

Nummer 2 har blitt 2 år så det er en stund siden hun så dagens lys;-) Eldste blir 4 i sommer og er på høyden (håper jeg) i trass alderen.

Jeg er langtidssykemeldt, hasr sikkert en revmatisk lidelse så da blir det å slå ihjel litt tid på DB. Gubben har det og bra:-)

Skrevet

Så bra så bra!!!:) Var det eldstefrøken som hadde problemer med søvn og sånn? KISS-syndrom, eller blander jeg fælt nå? Hvordan går det i så fall? Bryllupet står 30.august 2008:)

Skrevet

Det er nok børdi du tenker på da:-)

Spennende med bryllup og kjempe kjekt å se deg igjen:-)

Var det du som jobbet på big-bite forresten? Alt man husker og ikke husker;-)

Skrevet

Børdi var det ja!! Hihihi:) Lever hun her innpå enda, eller? Kjekt å se deg igjen også:) Ja, jeg jobbet der vettu, men er ikke der nå lengre, jobber i sportsbutikk nå:) Synd at du har blitt syk da... er det noe som vil komme og gå da eller?

Skrevet

Hehehehe;D Imponert av hukommelsen min nå:-)

Har nok blitt kronisk syk ja, så det vil nok være dårlige og bedre perioder om hverandre. Men venter på å komme til utredning å få diagnose. Men har vært syk en stund nå så det begynner å bli en vane.

Elsker forresten "tex mex" på Big Bite er nok derfor jeg husker det;-)

Skrevet

Uffa...håper du ikke har store smerter, og at du har flest gode dager!!.. Hvilke måter kan du eventuelt behandles på da? Fysikalske eller kiropraktor og sånn eller? Tex-max ja, hehe, den er digg, og den er veldig god å ha på som ekstrapålegg i istedet for dressing på karbonade nam nam;) Nei nå ble jeg sulten!! Må ha meg et knekkis:)

Vi snakkes plutselig igjen NoDoubt:)

Nattinatta!!

Skrevet

Har flest OK dager.

Snakkes ja:-)

Klem:-)

Skrevet

Det var godt å høre:)

Stor gjensyns klem til deg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...