Karomamma Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 He he, det er ikke så ille som det kan virke altså... Hun er blid og hyggelig, men hun skravler noe så inni granskauen!! Jeg skravler jo endel selv, men hun tar virkelig kaka. Det går på inn- og utpust og helst litt innimellom i tillegg, ekstremt høyt og på sunnmørsdialekt á la Hildegunn Moltubak... Jada, neida, så det så. Steike fine gardina, he he.... Jeg må bare manne meg opp noe inderlig, kjenner jeg. Hun ringte oss i går kveld og så ringte hun meg sanneligminhatt på jobben i dag også. Hun ville bare fortelle hvor mye hun gleder seg, når hun skulle dusje, hvor hun skal vente på flybussen (en kollega som jobber med det og det og bare bor 10 min unna flyplassen osv.), hva hun skal pakke, hvilken koffert hun skal ha, hvilke sko som skal være med, hvilke matvarer hun har tenkt å handle på lørdagen og hvor vi kan spise lunsj og og og.... PUH!! Men det blir da koselig, vi har ikke sett tante siden i fjor sommer
frøydis m/ 4 Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Ha ha nå ler jeg :-) Fint å være oppdatert om alle detaljene hennes tenker jeg. Det var nok det du brydde deg mest om når du var på jobb! - Jeg har også en svigerinne......
Gummelillan Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Fnis..., greier levende å forestille meg det, ja. Hørtes ut som en tålmodighetstest! Du får få Karopappa på banen og ta unna den verste "støyten". Eller så får du rømme hvis det blir for intenst ;-) Aldri for sent å starte med jogging?
Sara Rompompei Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Puh! Jeg måtte jammen riste litt på hjernen min her hehe Det der høres i grunn litt slitsomt ut. Selv for en som er ganske god på skravling selv... Tror du rett og slett må sende henne på noen tante og karosnuppa turer jeg... slik at du får rista ut litt masse-masse ord av hodet ditt. Det kan fort bli alt for fullt Og da kan det kanskje sprekke KAAAAAAAABOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNGGG! hihi
Karomamma Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 Ha ha, han får pent trå til her.... Karosnuppa skal heldigvis (!) i sin første venninnebursdag (veeeeeldig stolt over invitasjonen...) på lørdag og da må "dessverre" mamma være med.... Egentlig ikke min favorittaktivitet, men plutselig ble det særs attraktivt gitt
Karomamma Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2008 He he, neida jeg sprekker ikke... Jo, kanskje magen min sprekker av all maten. Og jogging er UAKTUELT!!!
Gummelillan Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Må ikke løpe da - kun ment som en jæ... god unnskyldning ;-)
tebekaa Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Da fikk jeg kveldens gode latter! Hikster! Blir vel ekstra morsomt når man kjenner et par Hildegunn selv også. Takk for deilig latter! Og lykke til i helgen. Hyggelig også da, å få besøk av noen som gleder seg sånn.
Urtete Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Nå fikk jeg meg en god latter her, kan omtrent høre og føle hvilket gnagsår hun er... Hun ligner nemlig veeeeldig på en av mine svigerinner, men min er ikke sunnmøring, da - mulig det er en fordel...?? Bursdager til små venninner bruker å være veldig hyggelig også for mammaene (synes jeg!), det blir et fint avbrekk for deg med kaffe og kake!:-) Min svigerinne bor i nærheten, så jeg slipper å være sammen med henne flere døgn i strekk! Ulempen er at vi sees oftere...:-)) Du har jo ikke sett din siden i fjor sommer - heldiggrisen!:-)
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 Godt du kan le av det. Kanskje du kan snuse opp eit salg du kan sende ho på, sunnmøringar liker å spare pengar, veit du. Det er no litt artig med sånne gnagsåriøyretfolk, men slitsomt i store doser.
♥Snulder Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 Hehehe;=) Så artig!!! Godt du har noen "viktige" saker du bare MÅ være med på....
Plutseliten :) Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 Det er godt dere blir innvolvert i alle hennes gjøremål før og under turen Hehe...jeg smiler godt av dine veldig viktige saker du må på,dere får somle hjem Be henne velge noen filmer hun liker godt,popp popcorn og snurr film...maange. Lykke til,det blir uansett koselig...og det virker jo som om hun gleder seg skikkelig!
Maud Skrevet 26. mars 2008 #13 Skrevet 26. mars 2008 Høres nesten ut som om svigerinnen din kan være min svigermor. Samme mengden ord som kan komme ut i samme tempo og med samme dialekt. Grunnen til at jeg skjønner at det ikke er samme person vi snakker om, er at svigermor ikke ringer i unøde. Det koster jo masse penger... Kos dere med svigerinne, ingen andre enn slekt beundrer de håpefulle små i det omfang de fortjener. Vi får også besøk av sunnmørssvigerinne i helgen og gleder oss til det :-)
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #14 Skrevet 26. mars 2008 Hehehe lykke til,men du...........er hun fra samme plassen som din mann er hun ikke sunnmøring ;0) Tihi.. Hilsen en ekte Hildegunn.0))Skulle egentlig hatt mej steikje fine NYE gardine når ej tenke ette.....
Karomamma Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 26. mars 2008 He he, mange sunnmøringer her gitt Skal huske på tipset om SALG.... Hun er en ekte Hildegunn, ja. De to søsknene har vokst opp på forskjellige steder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå