Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hvis jeg kjøper vogn før jeg er gravid? (Jobber med saken:p) KOmmet over en fin, og som er så billig. hehe
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Du legger opp til mulige problemer, for hva om du ikke blir gravid, mister e.l.. Da står vogna der som en påminnelse. Jeg er snart ferdig med 1. trimester, men tør ikke kjøpe en eneste ting på laang tid ennå. Det virker litt tullete å kjøpe babyutstyr så tidlig- litt sånn som veldig unge jenter gjør fordi babyer bare er sååå søte, lizzm.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Et godt tilbud er jo bra å benytte seg av. Den kan jo selges igjen hvis du ikke skulle få bruk for den.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Jeg synes ikke du er gal HI. Gjorde det samme selv, og den har faktisk vært i bruk til venninners barn når de har vært på besøk/liggebesøk.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Kanskje ikke akkurat gal, men er enig med de andre her. Blir kanskje litt mye? Det er jo langt fra umulig at du kommer over en fin og billig vogn etter du er blitt gravid også. Tenk hvis du mister da? Eller bruker lang tid på å bli gravid? Bank i bordet at ingen av delene skjer!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Ja, enig med dere jeg også.. så, jeg må nok bare vente Og heller glede meg til når tida er inne... Ja, vet at det skjer. Alt for ofte dessverre. Opplevd det selv, så har håp om at jeg blir gravid igjen fort..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 eller knskje du finner en enda finere senere. Jeg ville ventet.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 Man er vel mer gal hvis man tar de "gode rådene" man får på bim's kranglesider i betraktning i forhold til dette "dilemmaet", spør du meg.....
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 synes du burde vente. man kan jo aldri vite hvordan svangerskapet går i begynnelsen + at hvis man får tvillinger er det ikke mye man kan bruke ei enkeltvogn til, hehe..
Lykken_er_tre Skrevet 26. mars 2008 #13 Skrevet 26. mars 2008 Etter å ha fulgt med på markedet over babyting en stund nå, så er vell det eneste som er sikkert med svangerskap salg... det kommer konstant gode tilbud og salg av denne typen varer. Er jo hele tiden noe nytt og fantastisk som vi ikke kan leve uten som skal på markedet... Ville ha ventet om jeg var deg...
Berta_78 Skrevet 26. mars 2008 #14 Skrevet 26. mars 2008 Minner litt om det å booke kirken før du har funnet en mann...?
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 26. mars 2008 #15 Skrevet 26. mars 2008 Fikk ei vogn av ei venninde, så jeg kunne ikke takke nei.. hu rydda på loftet og sa jeg måtte ta den om jeg skulle ha den. Nå står den på loftet, og jeg er ikke gravid enda. har ikke problemer med d. men er såklart enig i at man må være litt forsiktig, for man bygger ubevisst opp en slags forventning til d å bli gravid.. ubevisst stress vettu:)
Bare™ Skrevet 27. mars 2008 #16 Skrevet 27. mars 2008 hva er det som er så ille med at vogna står til det noen kaller "påminnelse" over her?? Som om man kommer til å glemme at man aborterer eller mister om man IKKE har vogn? De som har barn fra før og mister, da? Skal de gi bort barnet sitt for å skåne seg selv for en muligens påkjenning? Herregud. Føles det riktig å kjøpe vogn, så gjør det da for pokker! tar du godt vare på den så får u solgt den på finn. Og der kan DU gjøre et kupp. Ofte koster disse billig.vognene MER brukt på finn.no enn de koster nye på BabyProffsen, Rudo og Baby Shop:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå