St.Sunniva Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Skal ha tapet mellom benken og overskapene, men må jo dekke veggen med noe så tapeten ikke blir stygg. Noen som vet hva slikt koster??
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Vårt kostet 6 tusen. Men er råstillig!! (";) Vet det finnes flere billige versjoner også. (Vi har ikke stort kjøkken!)
St.Sunniva Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 Var det glass eller plexi? Kan tippe at jeg har ca.4,5 meter til sammen langs veggen, med normal høyde mellom benk og skap
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Frostet herdet glass? Jeg husker ikke..... Tror vi har en 3-4meter i lengde. Vanlig høyde vil jeg tro.
St.Sunniva Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 Huffda....jeg som hadde håpet på noe litt billigere. Vel, jeg får vel bare sjekke priser rundt omkring da. Hørt så mange som har plexiglass, men litt usikker på om det holder over stekovnen...
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Vi fikk vårt av pappa som jobber med det. Fikk høre etterpå - da jeg grøsset over summen - at det fantes billigere alternativ. Mer vet jeg ikke! Vi betalte det ikke selv, så pris var aldri et spm. Ikke vi som valgte glasstypen heller -det stod pappa for. Her omkring har det blitt veldig vanlig nå. (Men har ikke sett noen ha det samme som oss) Så jeg tror ikke det kan være så veldig dyrt med de billigere typene? Fliser er jo også rådyrt når en skal sammenligne prisene.
St.Sunniva Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2008 ja,fliser vil jeg ikke ha...Syntes det er litt stiligere med glass over. Får håpe jeg finner noe billigere da :-)
Tomine is my star Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Pratet med en leverandør som sa at det kostet fra ca 1100 kroner og oppover pr.m2......
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Er jo så enkelt å vaske av glasset også. Selv over komfyren tørker jeg bare over med fuktig papir! Fliser er jo et lite h... å få rene. Ikke noe enklere å holde de rene heller akkurat.
2nj♥ Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 Vi holder på å bygge hus og jeg er fast bestemt på å ha glass over benken, men har ikke kommet så langt at jeg har sjekket ut priser enda desverre. Men har ikke Ikea noe sånt da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå