NickNoLte Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 kommer inn på alle andre sider, men påstår at jeg har skrevet feil eller noe.... bruker jo samme linken som alltid... årr fix før jeg legger meg da!!!! ****************'' Tjener ikke funnet Firefox klarte ikke å finne tjeneren www.facebook.com. * Se om det er skrivefeil i adressen, for eksempel ww.eksempel.no istedenfor www.eksempel.no * Dersom du ikke klarer å laste noen sider, kontroller at datamaskinens nettverksforbindelse er i orden. * Dersom datamaskinen din eller nettverket er beskyttet av en brannmur eller mellomtjener, sjekk at Firefox har tillatelse til å få tilgang til Internett.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Sliter med facebook i dag jeg også
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 har vært mye tull på min trynebok idag og
NickNoLte Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 kom inn rett etter jeg hadde lagt inn dette innlegget!!! men da hadde jeg prøvd en stund! MEN - det va jo ingenting nytt der!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå