Gå til innhold

Jeg klarte ikke la vær likevel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa til meg selv at jeg ikke skulle teste enda, for er ikke helt sikker på den her syklusen;) Men har hatt en følelse de siste ukene. Og jammen testet jeg POSITIV i kveld:):):) Og da må jeg jo si det til noen:) Litt uvirkelig. Hadde sa i oktober, så håper virkelig at det går bra denne gangen! Og krysser fingre for dere alle her inne! En kjempefin side og gjeng:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh, gratulerer så mye!! :o) Heldiig du er!! :o) Håper spiren din sitter nå, masse lykke til videre! :o)

Håper jeg kommer etter snart...:o)

Skrevet

grattis:) missunelig jeg nå.. lykke til i svangerskapet

Skrevet

Tusen takk:) Det håper jeg også at du gjør! :) Lykke til dere også:)

Skrevet

Gratulerer!!:) må si jeg ble misunnelig nå :)

Jeg får ikke testet før testene kommer i posten, blir vel sikkert et par dager til ;)

Kos deg masse med den voksende magen :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen! :) jeg kjenner meg veldig igjen i det dere sier. Syns det er kjempegøy når det klaffer for andre! Men kjente alltid en litt sånn...å skulle øsnke det var meg/oss! Jeg ønsker dere alle positive tester! :) Og forholder meg litt rolig til det har gått noen flere uker... :)

Skrevet

Gratulerer sååååååå mye!!!!!:)

Skrevet

Så gøy :) Gratulerer så mye og lykke til!

Skrevet

Gratulerer!!!glad på dine vegene!!!Masse lykke til videre:) Klem

Skrevet

Jeg må bare si tusen takk alle sammen. Jeg blir helt rørt! Så utrolig flotte jenter alle sammen:) Masse lykke til dere også! :)

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til i tiden fremover!!!!!!!! Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Gratulerer så mye!! :)

Skrevet

Gratulerer så mye med spiren!:) Lykke til !! Tanken på en spire er helt utrolig...håper du smitter:))

Skrevet

Vi har egentlig ikke prøvd så lenge (men det føltes lenge;) ). Hadde en sa i oktober. Så har prøvd i fem mnd blir det vel... Veldig uvirkelig foreløpig. Men kjenner det veldig på kroppen. En god følelse:) :) Takk igjen jenter:) Håper også at jeg smitter dere alle sammen! :):)

Skrevet

Åhhh kjenner igjen følelsen... GRATTIS!!!!!

Skrevet

åh!!du er heldig da!:-)

gratulerer så mye og håper alt går knirkefritt ut svangerskapet!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...