Gå til innhold

nå ha vi prøvd med vann... :( mislykka!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver med nattavvenning på snupp... 6 mnd.

men ikke lett altså...

etter mye om og men så sovna han i 1945 tida... og våknet 2030,21,2130,2205 og nå 22,55. hver gang har jeg respondert med å gi han vann.. (han vil ha pupp).. han suger litt også får han smokken og sover videre... men NÅ... hehe... kom inn for vi skulle legge oss. hvem ligger LYS våken... ? Måtte amme han for å prøve å få han til å sovne igjen, men han er LYS...

Huff... føler meg skikkelig mislykka her... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal også begynne med det her no. Når jenta mi va 5 månda (blir 6 månda no den 29) så tok vi en feber/hysj metode p ho for å få ho til å sovne av sæ sjøl i egen seng og det gikk greit.

Men no den siste uka har ho våkna 5 gang på natta for å få pupp, har våkna klokka 22, 00, 02, 04 og 06. Og det e sltitsomt!

Så her blir det nattavvenning så snart april kommer og sambo e hjemme fra sjøen!

Skrevet

Vi tok nattavvenning på snuppa da hun var 8 måneder gammel. Da spiste hun 5 ganger på natten etter å ha vært syk. Det var pappa som tok jobben, da jeg ble forbundet med melk. Første natten var et mareritt. Hun var våken 2- 3 ganger i timen. Natten etter våknet hun en gang, og etter det sov hun natten gjennom. Vi har hele tiden tilbydd vann og kos.

Masse lykke til. Det er slitsomt når det står på, men det går seg til tilslutt.

Skrevet

Kan ikke se at jeg spurte om noe egentlig. Ville bare opplyse dere jeg.

HI

Skrevet

JEG ER HI, IKKE DU 23,17..

Tusen takk for tips jenter... det er slitsomt mens det står på:men som dere sier så gå det selv forhåpentligvis til...:)

han er enda våken så:) men sambo holde rhan på soverommet...

Skrevet

Slutt å tull. Hva vil du?

Skrevet

Synes innleggene her er informative jeg da.. De prøver å fortelle hvordan de har det og hva de gjør eller har gjort...

Husker de to andre hadde flaske..det sov RUNDT fra de var 6 uker. Var ikke oppe en natt etter de fikk velling i mme på kvelden. Så det er en overgang å amme. Synes nesten det blir værre jo eldre han blir. Er 5 måneder nå... og vil helst bare ha pupp hele tiden..

Skrevet

Sikkert et ludder som kjeder seg...

Skrevet

Ludder kan du være selv! Hvorfor heter du ikke Førti lenger? Gått opp for deg at det er litt småkjipt?

Skrevet

man får ikke tatt et nic som allerede er i bruk, din idiot!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...