Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 du gis herved en siste sjanse til å pelle deg ut fra barnimagen.com og dets forum; I morgen tidlig kommer jeg til å ringe vedkommende ansvarlig for siden å sørge for at du blir stengt ute fra denne siden om du ikke frivillig forlater stedet Ta dette som en advarsel, for det er nemlig ment som en...
nr 6 på vei Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Jeg støtter gjerne HI i dette, selv om du er anonym. En plass går grensen.....
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Fordi om Nøffemor har noen merkelige og aldeles teite spørsmål og meninger er vel ikke det noen grunn til å bli kastet ut fra BIM? Ho driver ihvertfall ikke med personangrep. Jeg synes faktisk det er ganske underholdene å lese innleggene hennes.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Ok, så kan jeg fra nå av slutte å skrive så mye tullete innlegg. Men kan jeg ikke få lov å fortsette å få være her inne og lese andres innlegg og skrive svar på andres innlegg hvis jeg syns jeg har noe å kommentere. Jeg liker godt disse sidene, kan jeg ikke få lov å fortsette å være her. Men OK, jeg kan godt slutte å mase sånn om oppkast, hvis dere blir fornøyde da. Ikke steng meg helt ute fra disse sidene da.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 stå på nøffings:)ler mg skvett i hjæl:)))
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Så du ser på henne som en slags attraksjon? Det er jo mye bedre....
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 hva er det hun skriver så er så galt da?er ikke her så ofte da.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 HI her. Nei nøffemor, denne gangen har du tråkket over streken....
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Hva har skjedd?? Har ikke fått med meg noe annet enn at hun skrev ett innlegg på skravle ang bilsyke/oppkast.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 hun har holdt på en stund... sjekk lenger ned her på krangle. temaet er: hva syns du om denne ideen??? slike innlegg kommer fra henne HEEEEEELEEEE tiden.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #11 Skrevet 25. mars 2008 Hvis du skal prøve å få utestengt henne, hvorfor gjør du ikke det med alle disse kranglefantene som bare er her for å lage kvalme?? De som slenger arrogante, spydige og frekke kommentarer uansett hva? Dere vet selv hvem jeg mener.. Hun signerer jo med nick, så kan du ikke bare driiite i å lese det hun skriver? Eller blir det som med en bilulykke; du vil ikke se, men klarer ikke å snu deg bort heller?
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #12 Skrevet 25. mars 2008 Ok, det var jo litt søkt da... heh... Er det kun den typen innlegg hun kommer med? Ingen særiøse? Men å bli utestengt? Er jo bare å la vær å svare henne, regner med det er oppmerksomhet og flest mulig svar hunn vil ha. Uansett, etter så jeg har forstått inne på 'ris og ros' så kan de kun stenge ute profiler og ikke ip-adresser, så hvis hun blir utestengt er det vell en smal sak å opprette en ny profil...
enik<3M06&L08<3 Skrevet 25. mars 2008 #13 Skrevet 25. mars 2008 ja nøffemor skriver mye dumt... men det er vel visse andre som burde vært kastet ut lenge før nøffemor... hun er vel bare oppmerksomhets syk, la hun nå være her da. bare drit og svar henne vist det er så forferdelig!! nøffemor bruker iallfall nick hun, så alle ser jo at det er hun som skriver... bedre det en arrogante dritt slengere som er fan av anonym knappen!
Ikkelektuell Skrevet 25. mars 2008 #14 Skrevet 25. mars 2008 Så du synes man skal slutte å krangle på...kranglesida? Gratulerer med dagens molbo-innlegg.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #15 Skrevet 25. mars 2008 nei fyr løst...syns det er litt døtt her nå..
simba>>>3gutter Skrevet 26. mars 2008 #16 Skrevet 26. mars 2008 Tror nok ikke ansvarlig vil kaste noen ut herifra pga det hun skriver om. Om hun så skulle bli kastet ut kan hun jo bare lage seg en ny profil på en annen e-mail addresse. Så du oppnår lite med det. Kanskje det er du som burde bli kastet ut som kommer med sånne trusler.
Bare™ Skrevet 26. mars 2008 #17 Skrevet 26. mars 2008 Nøffemor er og blir et begrep. Akkurat som Gulli. For alt vi vet, så er de også en og samme person (bare vent- det dukker nok opp noe mer snart....) evnt en person du selv sitter og jatter med på skravle. HVor vanskelig er det å lage to, tre profiler her inne? Ikke i det hele tatt!! De fleste har jo litt mer enn èn epost adresse, og jeg kan bruke navnet Dolly Duck og lagre det på om jeg vil. Jeg syns nå man skal fjerne anonym knappen før slike "personligheter" som nøffemor. Jeg har til dags dato ikke en eneste gang vært enig med henne, og vi har ikke en eneste felles nevner på noe område, men det gjør da vel ikke noe? Er det ikke rom for alle her, da? Hadde hun selv ment innleggene hennes var dumme hadde hun signert med anonym- sånn som mange av dere identitetsløse gjør når dere kommer med hets og utrolig lite gjennomtenkte innlegg. JA- til å beholde Nøffemor.
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 26. mars 2008 #18 Skrevet 26. mars 2008 Jeg sier ja til å "beholde" nøffemor og nei til å beholde anonym-knappen. Og med det forsvarer jeg ingenting av det frøken nøff har skrevet her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå