gyldenstjerne Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 I forrige uke tok jeg en test etter mistanker om gravidiet. Den var positiv. To dager senere tok jeg en til for å sjekke om det virkelig var sant. Den var negativ. Var hos legen den samme kvelden og tok en til. Den var også negativ. I dag nesten 1,5 uke etter var jeg på apoteket og kjøpte en ny test. Hun på apoteket sa at hvis man er tidlig i svangerskapet kunne testen slå ut negativt hvis man tok den på ettermiddagen. Dette vil være vårt 4 barn og ikke helt planlagt etter som jeg går på hormonspiral. Skal ta en ny test i morgen tidlig og er veldig spent på resultatet. Er det noen som har opplevd noe liknende. 4 barns mamma eller?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Jeg hadde en svaaak positiv før ikm så 3 negative før jeg i uke 5 testet klart positivt, og jeg er nå i uke 11:-) Mest sannsynlig skjedde dette pga at jeg testet første gangen om morgningen og de andre gangene om kvelden.. utålmodige meg, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå