Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Da ønsker jeg meg velkommen inn hit. Kan fortelle kort om meg selv, er 28 år, kommer fra Østfold. Har 1 barn fra før, så dette er nr 2. Jobber som jordmor på Sykehuset Østfold Fredrikstad, dette har jeg gjort i 2 år. Jeg blir nok ikke spørrende så mye her inne siden jeg er utdannet i yrket. Men er alltid koselig og ha noen og snakke med :-) Ønsker og være anonym i tilfellet noen skulle gjenkjenne meg i arbeidet eller lignende. Klem :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Velkommen skal du være! Kan kanskje være moro for oss andre å spørre deg da
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Dere må bare spørre. Jeg svarer nok ikke på alt, for jeg vil ikke uroe eller gjøre noen bekymret uten at dere evt. har undersøkt :-) Men er masse jeg kan svare på! Spør i vei :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Velkommen hit Ikke dårlig å vite alt og ikke ha noen spørsmål rundt graviditet...imponert jeg...litt av en utdanning du har gått!! Jeg hadde nesten flere spørsmål etter jeg var ferdig utdannet enn før...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Er ikke så masse jeg skal kunne spørre om. Jeg jobber daglig med å ta i mot barn, så jeg vet hvordan en slimpropp ser ut, når man skal ringe, hvordan rier er o.s.v. Hva er du utdannet som? HI
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Hei igjen Er utdannet fysioterapeut og har praktisert faget i 6 år. Møter fortsatt på ulike utfordringer....ingen pasient er den samme, ingen problemstilling er den samme...tror dessverre det er svært naivt og arrogant og tro du er ferdig utlært, for meg blir det et bevis på det motsatte...Hvor mange år har du jobbet som jordmor?? (har en søster som er jordmor) Forstår at du ikke ønsker å ha en veiledende rolle her inne, men du velger jo selv hvor mye du vil fortelle om deg selv... Har aldri tilbudt mine råd ift bekkenløsning som fysioterapeut her inne, det blir helt feil. Ønsker ikke å skrive et krangleinnlegg, tror helt sikkert du gjør en flott jobb som jordmor
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Tror vi misforsto hverander på veien her :-) Jeg mener ikke at jeg er fullt utlært, men som jeg har lest er det stort sett slimpropp osv. jeg leser av spm her, og de kan jeg svare på selv. Og er det noe som skjer med meg, så kommer jeg til å følge råd fra andre jordmødre/leger på arbeidsplassen! Jeg kommer jo til og spørre om ting, så klart, men ikke om ting som angår evt. svangerskapsplager eller ting som skjer nærme en fødsel :-) Jeg kommer som du gjør, ikke til å ha en veiledende rolle her inne. Men kan i enkelte tilfeller svare på et spm eller to )
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Tenk å ha det yrket!! Misunner deg Hadde jeg ikke hatt hindrende sykdom ville jeg utdanna meg som jordmor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå