Gå til innhold

kan magen sprekke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hahahahahah det kjennes sånn ut altså :-) og lille flue skal bo inni der i 8 uker til.... jøye meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe:=) Nope!! Men husker det var perioder hvor jeg nesten skulle ønske at den gjorde det;=)

Skrevet

njaaaaaaaaaaa jeg vil heller føde enn å sprekke på midten altså :-)))

Skrevet

He he, de fleste er vel enige med deg der....

Jeg slapp den følelsen, siden hun kom 6 uker før vi hadde tenkt... Det er sikkert litt slemt å si det akkurat nå, men jeg føler meg litt snytt for den ventingen :)

Søstera mi sa; Ja ja, det var jo bra hun kom tidlig... Du som er så j... utålmodig. Huff :)

Skrevet

:-) jeg må smile, selvom det helt sikkert var skummelt å få en så liten fugl...

Jeg burde sikkert ikke klage, men dere som har fem unger, jeg skjønner ikke hvor kjeeeeeeeeeeeedeeeeeeeelig de to siste svangerskapene deres må ha vært. for dette mitt tredje er jo i grunnen bare venting...

plyyyyyyyyyystre plystre plyyyyyyyyyyyyyyyyyystreeeeeeeeeeeee

Skrevet

Javisst kan det sprekke..

Med et digert KAAAABOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNGGGGG!!!!

SMELL KRÆSJ BANG BØØØØØØ

hihi

Tror jeg da.....

Eller...

Det var kanskje ikke det svaret du ønsket ?

Tihi

Skrevet

Ho ho, du får dikte litt mens du venter, da vettu :)

Eller rydde....

Skrevet

Å du, prøv å kos deg med ventingen....

Jeg skal aldri vente slik mer tror jeg, og savner det nesten litt, selv om det blir fryktelig leeeeeeeenge på slutten. :-)

Skrevet

hahahahah, det kjnnes ut som om du er den eneste som svare ærlig ;-))))

BANG!!!

Skrevet

Jeg prøver sånn hardt å kose meg med magen altså, hehe... men det er ikke så lett kjenner jeg. :-)

Skrevet

Er nok best å holde seg langt unna spisse nåler og andre skumle saker noen uker til tenker jeg ja hihi

Skrevet

Venting ja.... ække så god på det jeg gitt.... Jeg har fått 4 av 5 barn ca 2 uker før termin...HELDIGVIS!!!!

6 åringen min har vært en stribukk fra dag en... eller i fra før han ble født... For han lot sin kjære mor vente i 3 hele dager over termin!!! Jeg trodde ikke verden skulle stå over neste påske!!! Helt sikkert!!! Begynnelsen av juli med hetebølge!!! Rart jeg overlevde altså!!! ;=)

Skrevet

dritgreijenta var en sånn drittunge, som bare var inni der i det uendelige... hun valgte å komme ei uke over termin, og jeg visste ikke at det gikk ann å bli så sur og utålmodig :-)))

Skrevet

Ååå, håper for din del at det ikke blir overtid!

Jeg sa sist nå at jeg heller ville gå på overtid enn å føde et prematurt barn. Hadde litt vel mye premature rier og kynnere. Men 1 uke over termin hadde nok pipa en annen låt, ja. Gikk turer og hadde sex og drakk spesial-te og bakte boller og... ja... du skjønner... helt sikkert.

Men så kommer jo denne babyen, da. Og på filmen fra fødestua ser jeg på lille skapningen som akkurat har kommet til verden og sier: "Var det DEG!!! Ja, men da så! Da er det jo greit lille vennen. Med venting og smerter og allting!" He, he. Blir fint å vise når hun selv en gang skal bli mamma.

Men ikke sprekke, da, dritgrei! Smøre med antisprekke-krem og drikke vente-litt-til-te. Som du helt sikkert får tak i på helsekosten. Eller bestille på www.ventelitttil.no

Skrevet

Du sprekker nok ikke selv om det kjennes sånn ut ;)

Vips har det gått 8 uker og bittelille babyen kommer.

Vi skal heie og toge deg gjennom de siste ukene :))

Klem

Skrevet

Det er klart magen kan sprekke. Da jeg var gravid med lilebror, var det en jente i storebrors barnehage som var veldig bekymret for den muligheten. Hun fikk både storebror og meg til å love at vi skulle være forsiktige med magen slik at den ikke sprakk. Da kom jo babyen til å falle ut. Vi lovte og var forsiktige nok tydeligvis ;-)

Skrevet

Ja det kan den om du overspiser 25 hamburgere på en gang, Men har aldri hørt om annet enn strekk merker, er jo på en måte at magen sprekker det også da...Nei, for å være seriøs..Snart legger babyen seg til rette i bekkenet ditt og da får du nok puste litt mer normal igjen:0)

Staks april så er det MAI :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...