Gå til innhold

ok. HVOR i Danmark reiser vi til, og hvor sover vi??

Anbefalte innlegg

Skrevet

planlegger danmarksferie,men er grønn på Danmark! Tips mottas med takk, i en JUNGEL av brosjyrer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gamle er barna dine? og hva liker de? damnark har masse og by på ;-)

Skrevet

Dere reiser med båt til Hirtshals eller Ferderikshavn, dere sover i Lønstup eller omegn, fels her; www.skallerup.dk

Der er det badeland og alt man trenger, samt milevis med strender og kort vei til Hjørring, under en time til aalborg.

Fårup sommarland er 20 min å kjøre.

Et par tre timer til Legoland.

Skrevet

Tusen takk for kjapt svar, da!! Dette skal jeg jammen sjekke opp!!!!!høres ganske digg ut..

Skrevet

bongbonland? det er ikke så himla langt fra kjøbenhavn. husker ikke helt kansje 2 timer i bil. men da har du tivoli i kjøbenhavn og bakken også.

bakken er en gamel fin park, men noe dyr og noe karuseller.

eller så er legoland og dyreparken noe? man du må velge. for det er forlangt og kjøre i mellom legoland og kjøbenhavn.

badeland er det strød fint ut over hele danmark. så det får du stort sett uansett

Skrevet

Jeg ELSKER det!

Vi er i Lønstup mange ganger i året.

Skalleru har både badeland og romersk bad, lønstrup er en dønn herlig liten by, og lunsjen på Slukten (det lokale stamstedet) er fantastisk.

Barna har så mange muligheter der.

Kommer dere nedover må du gjerne si fra når, så kan vi ta dere med på guidet tur i den gamle møllen (ligger på gården der vi bor) samt at ungene kan få hilse på ponniene og sånn!

*gleder meg til jeg skal ned igjen*

Anbefaler å få med Rubjerg også, 10 min med bil fra Skallerup!

Skrevet

(rubjerg er forøvrig det som er avbildet øverst på sidene til skallerup)

Skrevet

oi, her var det flere gode tips! Høres veldig spennende ut med det stedet ditt, tillab!:) Bare sette igang å lete her skjønner jeg:)

Skrevet

Hehe, Danmark er jo herlig, også så enkelt, uansett hvor man drar:)

Ha en nyyydelig ferie og spør gjerne om du lurer på no mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...