Gå til innhold

Maibruder - hva med været?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker at mai både kan være veldig varm og veldig kald... Så jeg grubler litt på hva jeg skal gjøre hvis det tilfeldigvis er 5 grader og regn... Bør jeg ha en jakke/ sjal e.l. til brudekjolen, hva med sko og paraply? Har dere tenke noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert veldig dumt av meg, men kan liksom ikke se for meg at det blir dårlig vær den dagen jeg.... :-) Hehe, evig optimist!! (Og er jo ofte varmt i slutten av mai da... Men er nok sikkert lurt å ha en back-up-plan - selv om jeg ikke hadde tenkt så langt).

Skrevet

Jeg gifter meg samme dato som deg. Har stroppeløs kjole, men det følger med et stort sjal i tykk brude-sateng som jeg kan bruke dersom det er litt kjølig.

Ang sko har jeg to par. Det "ordentlige" hite brudeskoene, og et par i sølv fra økonomisko som jeg kan ha å bytte med.

Hvis det regner har fotografen svææære paraplyer i hvitt som vi kan bruke til fotograferingen.

Skrevet

Akkurat det har jeg faktisk ikke tenk så mye på :o

Vet jeg kan få låne en "pen" paraply og en kappe av en venninne som har giftet seg, så tror ikke jeg gidder ordne mer med det. Skal ikke være noe ute, eneste er under fotograferingen, og da får det heller dryppe litt på oss, for nekter å ta bilder inne!

Har du uteplaner på dagen? Da bør du kanskje ha et sjal e.l som du nevner..

Men vi har da bestilt sol ;)

Skrevet

31. mai i fjor var kald og regntung i Oslo husker jeg... Sjekket også gjennomsnittstemperaturen i Mai, den er max 16 grader, og minimum 6... Tror jeg velger å være pessiminst og heller bli positivt overrasket ;-) Ellers skal vi jo være innendørs, men håper å ha velkomstdrikken utendørs, så da ville det jo være et stort pluss med sol!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...