Gå til innhold

Anonyme somara.no-shoppere?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er "alle" som har handlet hos somaras.no anonyme... Jeg mistenker at det er mye skjult markedsføring av produkter her inne... Er det noen her som faktisk har handlet via henne, som ikke er anonyme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt en brudeveske av henne..

noe spesielt du tenkte på? =)

Skrevet

Heisan!

Jeg har handlet hos Somara. En veldig hyggelig og serviceinnstilt dame som driver det. Hun er syerske og kan sitt fag for å si det slik.

Jeg fortalte om at jeg hadde funnet sidene hennes her - men hun hadde faktisk ikke hørt om disse sidene, så jeg tviler sterkt på at hun legger ut noe selv.

Et veldig pålitelig menneske, som står for det hun sier.

Man kan altså stole på både kvalitet og at du får varen du har bestilt. Rask service også.

Hadde faktisk tenkt til å legge ut hennes sider for å anbefale et pålitelig nettkjøpe sted. Kjolen jeg fikk hadde god kvalitet, minst like god kvalitet som de dyrere kjolene i salonger her i byen.

Vill bare nevne dette ettersom du spør - fint at du spør foressten :-)

Det er jo nettop det at stedet her inne skal være litt "pålitelig" - da trenger vi ikke skjult markedsføring for å si det slik.

Skrevet

Skrev anonym av gammel vane - her er mitt nick :-)

Skrevet

Er jo stadig på utkikk etter gode tilbud, og synes det er så dumt når noen anbefaler nettsteder anonymt, som f.eks. under tråden "Brudekjoler: Er helt ny her, hvor kjøper dere det?" - man kan jo ikke vite om det det er innehaveren av Somaras som legger ut innlegget eller om det er den reell kjøper... Gjelder jo ikke bare Somaras da, men alle anonyme anbefalinger av nettsteder. Oppfordringen er altså at man ikke bør anbefale nettsteder anonymt :-)

Skrevet

Anonym eller ikkje spelar jo eigentleg inga rolle. Eit nick fortel ingenting sidan vi kan bytte nick så ofte vi vil, og ikkje treng legge ut noko info om oss sjølve.

Skrevet

Vel, etter å ha vært her inne en god stund (1 år ca), så begynner man å kjenne de ulike nickene godt. Er ofte de samme folkene som går igjen her inne. Ville nok stusse dersom det bare var helt ukjente nick som anbefalte en side...

Skrevet

Enig med deg vannmann skal man legge ut tips om nettsteder man går gor for bør de være med nick. Da er det ihvertfall litt mer troverdighet.

Et anonymt tips tar i hvertfall ikke jeg seriøst, men det er meg da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...