Gjest Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har gått rundt i 10-11 dager med smerter nederst i magen, de siste dagene har jeg vert plaget med kvalme bølger, om jeg er gravid har jeg kommet til uke 4 ca. Jeg tør ikke ta testen for jeg er redd for at jeg ikke er det. Jeg ble mor tidlig til tvillinger, de er nå 9 år så det er en stund siden jeg var gravid sist, å med jentene mine viste jeg bare at jeg var gravid, husker ikke hvorvor jeg viste det, jeg bare gjorde det. Nå er jeg bare redd for at det skal være ønske om en ny baby som får meg til å føle meg uvell å sånn. Er det noen som har hatt det sånn?
liten mus Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Hei rose. Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Da jeg ble gravid med datteren min, var jeg sikker på at jeg ikke var gravid. I pp før trodde jeg derimot at jeg var gravid gang på gang. Det er lett å tolke signaler som kroppen gir, og mange av tegnene er like for mensen og graviditet. Det kan høres ut som om du er gravid, med tanke på kalmebølgene som kommer. Det er veldig slitsomt å gå rundt og tenke på det. Håper du tør å ta en test. Jeg krysser fingrene for deg. Har en god følelse. Masse lykke til. Klem
Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Tok sin tid før jeg turte ta testen og det var som jeg fryktet. Den var negativ Veldig nedtur... men, men... får vel bare prøve igjen. Du får ha masse lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå