Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Revnet dere noe da dere fødte 2 mann? jeg gruer meg veldig til ny fødsel nå, da jeg revnet og måtte sy endel når jeg fødte min første. Noen med erfaringer??
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Jeg revnet ikke mye med førstemann da, men litt.. Presset i over 1 time også, så jeg gruet meg til 2.fødselen, og var redd for å revne/bli klippet og dermed bli sydd etterpå. 2. fødsel gikk som en drøm, snuppa kom på 4-5 press, og jeg revnet ikke i det hele tatt!!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Jeg ble klipt med nr 1, og revnet kraftig med nr 2. Men jeg fikk inntrykk av at det var mye bedre å revne enn å klippes, for tilhelingen tok en brøkdel av tiden.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Jeg både revnet og ble klippet med førstemann. Jordmor måtte sy i nesten èn time for å få lappet meg sammen igjen. Denne gangen,10 år senere,fikk jeg bare ei lita rift som trengte 4 sting )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå