Gå til innhold

tips til å underholde meg selv ved ett langt sykehusopphold...... noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal legges inn på førstkommende mandag, da er det 16 dager til lillegutt kommer, hva skal jeg gjøre? for å få dagene til å gå.....

strikking er utelukket=)

etter att lillegutt er ute, skal han opereres, så vi har fått beskjed om å forberede oss på ett par mndèrs opphold....

whaaaat shell i doooo???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

be alle du kjenner om å komme på besøk,ta med lesestoff,kryssord,sudoku,gå i kantina,bli kjent med andre på avdelingen.tiden går faktisk ganske fort.ønsker deg masse lykke til,både før og etter fødsel.

Skrevet

Prøv å få tak i Isfolket bøkene. Da har du litt å gjøre en stund.

Skrevet

Ta med lap top og tv serie/ film, skriv dagbok

Skrevet

Lydbøker er avslappende og underholdende, forstyrrer ingen hvis man feks ligger våken på natta

Skrevet

Husk fotoapparat, hva med å ta med album, lime inn noen bilder, skrive ned litt historie fra dag til dag og klistremerker. Blir et flott album og litt tidkrevende er det jo også :-)

Ellers er det fine tips over her.

Skrevet

Jeg anbefaler på det aller aller sterkeste å enten kjøpe eller låne en bærbar dvd spiller og ta med deg flere sesonger av yndlingsserien din!!! Jeg lå selv inne på sykehuset i 1 uke før jeg ble forløst,og jeg så friends til den store gullmedalje.. Og flere filmer. :) Da slipper du å tenke så masse også.

Skrevet

som anonym skriver over. bærbar dvd spiller er et must!!!! gå på tvtorrents og last ned alle seriene du liker (gratis, meeeeen ikke helt lovlig;) så har du noe å bedrive tiden med.

Også ta med deg treningstøy, hvor skal bebbisen ligge? Nå kjenner jeg bare Riksen, men de har treningsrom. så kan du komme deg i form;) og sikkert deilig å ha annet å tenke på.

og alle Marian Keyes bøkene, knall bra underholdning.

håper det går bra med barnet ditt og operasjonen.

Skrevet

spill backgammon på start.no :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...