elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 jeg skal legges inn på førstkommende mandag, da er det 16 dager til lillegutt kommer, hva skal jeg gjøre? for å få dagene til å gå..... strikking er utelukket=) etter att lillegutt er ute, skal han opereres, så vi har fått beskjed om å forberede oss på ett par mndèrs opphold.... whaaaat shell i doooo???
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 be alle du kjenner om å komme på besøk,ta med lesestoff,kryssord,sudoku,gå i kantina,bli kjent med andre på avdelingen.tiden går faktisk ganske fort.ønsker deg masse lykke til,både før og etter fødsel.
<3 lykkeliten <3 Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Prøv å få tak i Isfolket bøkene. Da har du litt å gjøre en stund.
MurielAmanda Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Ta med lap top og tv serie/ film, skriv dagbok
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Lydbøker er avslappende og underholdende, forstyrrer ingen hvis man feks ligger våken på natta
Joikaboll@ Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Husk fotoapparat, hva med å ta med album, lime inn noen bilder, skrive ned litt historie fra dag til dag og klistremerker. Blir et flott album og litt tidkrevende er det jo også :-) Ellers er det fine tips over her.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Jeg anbefaler på det aller aller sterkeste å enten kjøpe eller låne en bærbar dvd spiller og ta med deg flere sesonger av yndlingsserien din!!! Jeg lå selv inne på sykehuset i 1 uke før jeg ble forløst,og jeg så friends til den store gullmedalje.. Og flere filmer. Da slipper du å tenke så masse også.
NormaJean Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 som anonym skriver over. bærbar dvd spiller er et must!!!! gå på tvtorrents og last ned alle seriene du liker (gratis, meeeeen ikke helt lovlig;) så har du noe å bedrive tiden med. Også ta med deg treningstøy, hvor skal bebbisen ligge? Nå kjenner jeg bare Riksen, men de har treningsrom. så kan du komme deg i form;) og sikkert deilig å ha annet å tenke på. og alle Marian Keyes bøkene, knall bra underholdning. håper det går bra med barnet ditt og operasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå