Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Fant ut det i dag, da hun er venninne av ei venninne som var på fest hos oss i helga og la ut bilder av festen på facebook. Bimbo ringte da hun som la ut bildene og var dritforbanna fordi hun ikke hadde blitt tatt med på fest siden sambo var der. Venninna mi sa selvsagt at mannen er så og si gift med felles huslån og baby på vei. Jeg vet utrolig godt at jeg ikke trenger bekymre meg. Men plutselig fikk jeg en veldig trang til å gi sambo en ramme med masse bilder av oss i gave som han kan ha på kontoret! Hrmf! Kjerringer! Kan jo forstå henne. Han er veldig kjekk
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Så fint for han da, og deg. Han får bekreftet at han er kjekk, og du får bekreftet at han er kjekk.
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Hehe.. vet hun ikke at han er opptatt da? Han må ikke skjule det.. ellers driter vel hun i det. Typisk at de er blonde yppige bimboer og da.. Og du er feit og gravid. ;P Lykke til, så ut til at du tok det med en lliten bit humor og!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Tipper at sambo også har vært ut med laksen å rota med bimbo:-) Hadde jeg hatt et slikt næpskræv og kontrollernde bitch som det du er, så hadde jeg pokker meg pult alle jeg kom over:-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Hun er langt fra den første som sklir av stolen når han er i nærheten og helt sikkert ikke den første. Han er veldig kjekk, kler seg pent og er blid og hyggelig og litt flørtete av seg. Så jeg er i grunn vant til det. Sikkert mine gravide hormoner som slapp litt løs nå, siden magen, rompa og det meste eser ut om dagen ja. Han forteller ikke fremmede om privatlivet sitt rett og slett og det syns jeg er helt greit. Så hun visste ikke om meg før venninna mi sa det til henne. Sambo var visst klar over hennes crush og han og en annen kollega liker visst å tulle med henne. Hun er forøvrig vaskekjerring, så det hele er jo litt festlig. Tror nå uansett han skal få det bildet ja, kamuflert i bursdagsgave bare for å gi henne en aldri så liten bitchslap! hi
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Egentlig hadde det jo vært litt søtt om det ble de da : "se der kommer bimbo og sambo"........................
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Her kommer bimbo og sambo i en fengende mambo Og i bakgrunnen står HI, gitt med gnuresnurpeblikket sitt Men sambo har blitt fri til slutt fra hun som ikke oppfant krutt.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 Og sambo ville til bimbo flytte Men reisen ble ham til ingen nytte For inni dynene HI lo, "jeg leser mailene til dere to".
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 26. mars 2008 #14 Skrevet 26. mars 2008 Æ, bæ, sambomann, driver du med tull? Har du funnet deg nye fine hull?` Bimbomus til far og bidragsfogd til mor og to par foreldre til bittelillebror.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #15 Skrevet 26. mars 2008 Leste denne høyt til Sambo, vi holdt på å flire oss ihjæl her. Hilsen Bimbo.
Den drygaste Skrevet 26. mars 2008 #16 Skrevet 26. mars 2008 hahaha jeg ler så jeg griner her... leste den til sambo, han bare himlet med øynene!!!
.Ann. Skrevet 27. mars 2008 #18 Skrevet 27. mars 2008 Er det bare jeg som syntes den sosialrealistiske skildringa til S.L var litt sørgelig?
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #19 Skrevet 27. mars 2008 Takk, endelig noen som ser mine skjulte dybder.
.Ann. Skrevet 27. mars 2008 #20 Skrevet 27. mars 2008 Du viser da både dybde, og bredde med poesien din, luten. Du maler slike gripende bilder. ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #21 Skrevet 27. mars 2008 Det er godt dere har det gøt. jeg har det ikke så veldig gøy. Han hadde hatt sex med henne. Og jeg er i sjokk. Stolte fullstendig på han. hi
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #22 Skrevet 27. mars 2008 Neste gang får du finne deg en som bimboer ikke "sklir av stolen" for når han går forbi.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #23 Skrevet 27. mars 2008 jeg beholder han jeg har...med et kraftig balletak på han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå