Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Alle der inne er jo uten unntak IMOT vaksiner og sprer skikkelig skremselspropaganda. Hjelpe meg for noen syke mennesker!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 hehehe tenkte det samme da jeg var å kikka der før vesla skulle vaksineres. Fikk ikke så lyst å spørre om noe da jeg så hvaslags svar folk fikk...hehe...
ida<3adrian<3 Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 uff:( skal vaksinere adrian på torsdag... tror ikke jeg skal kikke innom de sidene... Hvorfor er folk så i mot vaksiner da??
mamman til to gutter Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Jeg synes det "beste" jeg har lest der inne var en link til en artikkel som etter å ha skrevet mye om hvorfor man ikke måtte finne på å vaksinere begynte å påstå at det var ikke pga penicilin at man nå oftere overlever feks lungebetennelse, det var bare tilfeldig... Jeg var overbevist om at det er mest fornuftig å vaksinere fra før og ble bare enda mer overbevist etter den artikkelen:-)
Drømmemagen Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Et godt eksempel på at "tomme tønner skramler mest....".
Ella og Knerten Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Jeg ble regelrett halshugget der inne etter et innlegg om vaksinering mot rotavirus. Hjelpe meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå