Gutt og jentemamma <3 Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Nå er det 2 dager igjen til termin her, og nå i de siste par dagene har jeg fått skikkelig ubehagelig ilinger nedover i lårene, spesielt når babyen rører på seg. Noen som veit hva det kommer av ? Skal til jordmor på torsdag, skal spørre henne da, men om det er noen som vet det her inne, så blir jeg veldig takknemelig for svar
Rotekoppen88 Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Mine rier besto kun av ilinger nedover lårene, Jeg hadde det i ca 3 dager, ble mer og mer og vondere og vondere helt fram til den dagen jeg fødte. Helt i starten trodde jeg at babyen lå å presset på isiasj nervene. Var førstes når jeg fant fram ei eldgammel svangerskapsbok og slo opp på rier at det sto i parantes, kan også forekomme nedover lårene. Jeg kjente ikke noe verken i magen eller ryggen, så kanskje du ikke rekker den jm turen på torsdag......
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 hvis du bare har det i en fot om gangen er det isjasnerven som får gjennomgå av babyen
Rotekoppen88 Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 trenger ikke være det, var det jeg trodde, men plutselig var fødselen i gang gitt... Hos meg var det noen ganger bare i det ene beinet og noen ganger i begge. Har hørt i ettertid at tanten min også har hatt denne typen rier.... Hos meg kom de takvis regelmessig en liten periode i starten, men rett før jeg skjønte hva det var kom de rimelig regelmessig over flere timer... Krysser fortsatt fingrene for deg.
Gutt og jentemamma <3 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Kult, håper det er rier, de kommer ikke så ofte enda da men.. Og i dag tidlig tror jeg slimproppen gikk, så det hadde ikke gjort noe om det skjer noe snart.. Er litt lei nå, og føler meg veldig klar til og føde.
~~ElleMelle~~ Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Jeg opplever samme typer iling/stråling nedover rompa og bak i låret, hovedsaklig i det ene benet. Tok det opp med legen i dag, og hun mente det var isjas-nerven som kom i klem av babyen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå