Karomamma Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 og det er CSI. Den gamle gode, vi skal ikke ha noe CSI Miami eller CSI New York her i gården. Så det så
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Det er en fin serie det:-) Men det kræsjer jo med frustrerte fruer da, som jeg har vært så dum å begynne å se på.....enda jeg syntes forrige sesong bare var dum og teit.....jaja..... Men Anna Phil begynte i går kveld med ny sesong og det fikk jeg med meg. Det er også en fin serie!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Anna Phil må jeg også se, selv om jeg savner Mordkommisjonen, eller Reiseholtet eller noe sånt på dansk.
strikkballen Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 He, he, deilig med sånne serier - selv om jeg ikke orker politi-action-skytegreier selv - blir bare mørkredd av dem...:-) Frustrerte fruer har jeg også begynt å se på, og blir alltid sittende stuck gjennom hele episoden - men enig med Attpåklatten - skikkelig teite greier - men altså veldig underholdende! Ellers har vi begynt å lage hjemmekino og kjøpe filmer istedetfor TV - greit å kunne velge selv! Siste jeg så var Match Point fra i fjor, den er jo bare utrolig bra, og kult å se DE rålekre omgivelsene fra London... DRømme, drømme.
Karomamma Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2008 Film er bra!!! Etter påske med familien og min hjemmekinoelskende og piratnedlastende lillebror, kom Karosnuppa hjem med filmer og CDer i fleng. Uhu, Mikke Mus, Små Einsteins, Ole Brumm... you name it!! Og Karopappa og jeg fikk Varg Veum og Michael Clayton med George Clooney (nam nam...) CSI var kjedelig i dag. Ikke noe "ordentlig" forbrytelse, jo!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå