Gå til innhold

Mitt eneste TV-slaveprosjekt begynner snart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det er CSI. Den gamle gode, vi skal ikke ha noe CSI Miami eller CSI New York her i gården. Så det så :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en fin serie det:-)

Men det kræsjer jo med frustrerte fruer da, som jeg har vært så dum å begynne å se på.....enda jeg syntes forrige sesong bare var dum og teit.....jaja.....

Men Anna Phil begynte i går kveld med ny sesong og det fikk jeg med meg. Det er også en fin serie!

Skrevet

Anna Phil må jeg også se, selv om jeg savner Mordkommisjonen, eller Reiseholtet eller noe sånt på dansk.

Skrevet

Ja det var også en super serie:-)

Skrevet

He, he, deilig med sånne serier - selv om jeg ikke orker politi-action-skytegreier selv - blir bare mørkredd av dem...:-) Frustrerte fruer har jeg også begynt å se på, og blir alltid sittende stuck gjennom hele episoden - men enig med Attpåklatten - skikkelig teite greier - men altså veldig underholdende!

Ellers har vi begynt å lage hjemmekino og kjøpe filmer istedetfor TV - greit å kunne velge selv! Siste jeg så var Match Point fra i fjor, den er jo bare utrolig bra, og kult å se DE rålekre omgivelsene fra London... DRømme, drømme.

Skrevet

Film er bra!!! Etter påske med familien og min hjemmekinoelskende og piratnedlastende lillebror, kom Karosnuppa hjem med filmer og CDer i fleng. Uhu, Mikke Mus, Små Einsteins, Ole Brumm... you name it!!

Og Karopappa og jeg fikk Varg Veum og Michael Clayton med George Clooney (nam nam...)

CSI var kjedelig i dag. Ikke noe "ordentlig" forbrytelse, jo!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...