Puppesnuppa Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Noen som vet? Nå snakker jeg først og fremst ikke om store mengder og hver dag, men innimellom. Sliter med trøtte og røde øyne til tider..
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Tror ikke jeg ville ha brukt det nå,og siden det ikke er godkjent i Norge (var iallefall det tidligere) så ville jeg latt være nå i graviditeten..Men jeg vet altså ikke..Sitter selv med innbydende forføriske røde øyne:-))
Lova Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 NEI!!!!Det kan man ikke! Jeg pleide å bruke tilsvarende produkt (Vispirin/spanskt), og fikk helt sjokk da jeg leste på pakningsvedlegget at det kan skade fosteret. Har brukt det 1 gang etter jeg ble gravid, og heldigvis ikke fler. Amerikanere er er veldig sparsomme med info på pakningsvedleggene sine. På hjemmesidene til Clear Eyes står det kun at det ikke er påvist skader hos fostere. I Europa er man mye strengere til å oppgi risiko/bivirkninger på p.vedleggene.
Monique72 Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Bruk Vitaleyes i stedet. Det inneholder ikke de skadelige stoffene som er i Clear Eyes. Jeg ble anbefalt denne på et apotek i London for mange år siden, og jeg bestiller den nå fra UK via nettet. Fungerer like bra som Clear Eyes. Inneholder naturlige plantestoffer.
Puppesnuppa Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Er det denne du mener? http://www.allcures.com/shared/product.asp?ID=13855 I så fall står det at det ikke skal benyttes v graviditet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå