Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Så nå skal jeg gifte meg neste år! jippi,han har snakket om bryllup lenge men aldri fridd. I dag tok han med seg sønnen vår på 10mnd og skulle ut og gjøre noe småtteri.De kom tilbake etter en god stund og jeg måtte på butikken så forsvant han pluselig ut.Kom tilbake med et kort og blomster.Han gikk ned på knee med sønnen vår på det enne og fridde.Fikk også et kjempe lekkert smykke formet som hjerte med diamnter. Har vært forlovet siden 2004 så nå blir det bryllup i 2009!!!!!!
lucky3 Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 GRATULERER! Så fantastisk, jeg ble fridd til da jeg var gravid første gang - det gjør ofte no med menn det der med barn sammen - kos deg med forlovelse og etterhvert bryllupsforberedelser:)
2 Gullunger Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer - og lykke til med bryllup og ekteskap!
grand danois Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 ååå gratlere så masse:D nå ble jeg sjalu asso. jeg å sambo har vert sammen i snart 10 år,å vi er ikke forlova en gang:( d kommer vell min tur også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå