Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Var hos doktoren i dag hadde symfyse mål på 32, og hadde faktisk gått ned litt, så har totalt bare gått opp 1.5kilo ble jo lott bekymra siden jeg hadde gått ed, men han sa at så lenge symfysemålet va fint så skulle jeg ikke tenke på det...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Hei. Jeg er 34+4 men har også kun gått opp 1,5kg til nå.Har gått opp egentlig 4,5kg men gått ned 3 kg igjen.Så da blir det kun 1,5kg her og.Symfysmålet på meg var i uke 33 på 31. Var på ul i dag og ungen var litt under gjennomsnittet i vekt. Jm sa at ungen tok det,den skulle fordi om vi gikk ned i vekt. Det var vi som merker det,blir slappe osv.
*Super*Mamman* Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Ligger nå på ca 30-31 cm..Sist jeg var til legen , like før påske, hadde målet mitt gått ned på 5 uker, så ble sendt til UL jeg da, for å finne ut årsaken.. Synes det var litt rart at legen din ikke henviste deg dit altså..Stagnering/minkende symfysemål kan jo være et tegn opå at bebien ikke vokser ...Men for min del var det pga ungen lå/ligger i tverrleie.. Har lagt på meg 13 kg til nå..
*Super*Mamman* Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 (Du mente kanskje at det kun var vekten din som hadde minsket og ikke selve symfysemålet??? )
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Hi her... ja mente det va vekten som hadde gått ned, symfysemålet er helt fint, hadde uul for to uker siden, da sa han at ho lagg på gjennomsnittet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå