Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør fordi jeg lurer på om det finnes sånn 3D-ul der oppe..

Og i så fall, hva koster det, og hvor lang ventetid er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bodø gynekologisk senter i sjøgata har 3d ultralyd...vet ikke hva det koster men har hørt at det er meget lang ventetid, og at du burde bestill ivertfall ett par måneder i forveien. har du nettby så ligger det en debatt om det på BODØ gruppa

Skrevet

snakka med bodø i dag.. den gynekologiske klinikken som ligger i torggata, og de sa ingen i bodø tok 3d.. bortsett fra på sine egne pasienter...

så ringte jeg dem i sjøgata, men der er det ferie frem til 4 april..

så jeg ringer dem da! håper jeg ikke blir for sen.. da jeg allerede er snart 20 uker

Skrevet

jeg ringte så fort jeg fant ut jeg var gravid jeg :P sist gang var jeg for seint ute og da var jeg rundt uke 18 el 19 tror jeg!!! så derfor var jeg tidlig ute denne gangen!! :) får ikke dvd snurt i Bodø og det er litt kjipt, men er vi heldige så får vi et sett med fine bilder :) gleder meg stort til den 3.juni da vi har time kl 1400 :D blir en spennende time :)

Trine

Skrevet

det har kosta 600kr før men har nok steget med en 100 lapp sa dama i resepsionen....så ca 700kr.

Skrevet

da er ivertfall jeg for sent ute.....er i straks i uke 23 jeg da

Skrevet

går jo ann å prøve å høre.... :)

kan jo hende at noen må ha avlyst timen f.eks.

Skrevet

Jeg ringte og bestillte i februar, skal inn i begynnelsen av mai. Det skulle være det beste å ta 3D mellom uke 28 og 32 i svangerskapet. Hun sa også til meg at det koster 700 kr, og varer ca 1 time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...