Maud Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Håper kroppen har fått holde seg i ro i dag og at du ikke plages av for mange kynnere. Du vet det at kynnerne er beskjeder om å ta det med ro? Jeg hadde tenkt å sende deg en PM, men jeg er visst blokkert ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 ha ha ha ha ha blokkeringer lenge leve :-) jeg får vel tømme boksen min da ser du :-))) Jeg har tatt det med ro... jeg har sett på tv og sett på tv og sett på tv.... og rydda bittelitt, men virkelig bare bittelitt :-)
Maud Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 Rydde bittelitt er greit, så lenge det suppleres med store doser TV. Da var jeg ikke blokkert allikvel da :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 neida ikke blokkert og nå har du fått post du også :-) kanskje det er en bryllups-sang :-) hvem vet ???
Maud Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 Jeg er jo nokså nygift og har ingen umiddelbare planer om å gjenta suksessen. Så den sangen takker jeg nei til, andre sanger fra deg hører jeg gjerne på :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 jeg har sunget aquarius ganske høyt i dag... det kunne du jo ha hørt på om telepatisk lytting hadde vært et fag i naturmedisinens verden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå