Shiny84 Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 jeg sitter her å lurer... Jeg forventet mens 8.3 men ingenting enda... testet neg senest16 .3 Men jeg er så trøtt, så kjempe trøtt, jeg har fått en sopp infeksjon, oppblåst er øm i puppene og mye luft, samt endel " magetrøbbel " er mye svimmel, kvalme som kommer og går, alt dette sier meg at jeg bør teste igjen snart. Har følt meg rar en stund, men jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke få fler barn jeg nå, grunnet utdannelse som endelig er i boks. Var " uheldig " EN gang, vet jo at det er nok ( tok angrepille ), siden jeg ble gravid med nr 2 på den måten. Ellers har han ikke gått inni meg ettersom jeg tenkte at to er nok for nå. Kommer det noe sæd hele tiden? er det i det hele tatt fysisk mulig at jeg er gravid eller er jeg helt paranoid!!???
Shiny84 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 ja, skulle gjerne gjort det, men må vente til fredag, er rimelig skrapa her nå kan du si...
Sunnybeach4gull :) Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Man kan bli gravid uten at mannen spruter i deg ja :-/ Kommer litt glidemiddel fra penis når han blir opphisset som innholder sædceller. Du har alle symptomene da,så godt mulig du er gravid? Kan du ikke ta en test på legesenteret, da trenger du ikke betale med engang :-) Det virker ikke som du har lyst å være gravid, så da håper jeg at du ikke er det. Lykke til!!
Shiny84 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Hadde liksom lagt fra meg baby planene, har jo to fra før en på 3,5 og en på 2,5... Så har jeg endelig fått lærling plass, så det passer yderst dårlig med baby nå! men, men nå er det jo torsdag i morra, går jeg til legen får jeg jo bare svar en dag før.....he, he, vil liksom ikke vite, er redd for å få bekreftet mistanken...men, men.. Takk for svar i allefall jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå