Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 men klarer ikke la vær å gå inn hit...grmpfhp... Bare to uker til termin,da er det faen meg nok alle disse duste innleggene (som dette..hehe)Gleder meg til å få en liten en å henge fingrene i..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 jeg også, alikevel så er jeg en del her. Ikke så mye å gjøre om dagen. Signerer så mye med anonym, for jeg orker ikke å se nicket mitt en gang.+at mange venninner/bekjente er her inne... Nå vil jeg ha babyen min ut!! Føler meg ferdig med å være gravid!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Guuuuuud, jeg er så enig! To dager igjen og så er jeg ferdig med hele svangerskapet og hele BIM. Aldri mer!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 blir jo litt hekta da,selv om man er dritt lei.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Hehe jeg også! Når man er gravid fyrer man seg opp av ingenting, og mange "tømmer" seg vel her. Og det går jo ut over de andre gravide!! Huffsann, ikke enkelt...
Kanutten:-) mamma til 2 Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 hahahaha er så enig med deg;-) Skulle ønske lillemann kom i går, så kunne jeg bare kost meg m han istede for å sitte her inne..hehe
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 Hehehe, hvem sa "aldri mer"? Det sa jeg også for to år siden;) Ser deg nok her igjen om en stund:)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 Hehe, jeg sa "aldri mer." Og nå ler jeg godt... Uff, så fælt å være så lei! Og du har selvfølgelig helt rett, på et eller annet uforklarlig vis klarer man å glemme at man kan bli så lei når bare tiden får gått litt. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå