Ung kvinne Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hvilke aktiviteter finner dere på ute av huset? hvor lang tid bruker dere på å leke, og å gjøre husarbeid på en dag?
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Hei. Vi gjør ikke så mye ute av huset egentlig...blir selvsagt noen trilleturer og er på barseltreff hver 14 dag og litt kafebesøk... Hjemme leker vi dagen lang...men jeg sniker meg til litt tv titting mens snuppa leker....sitter gjerne på gulvet med henne og leker med diverse ting samtidig som tv`en er på Husarbeid gjøres litt her og der....tar noen stortak innimellom, men for det meste rekker jeg bare litt støvsuging eller støvtørking...
Ung kvinne Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2008 når står dere opp? vi står opp 07 når pappa går på jobb.. min datter er lys våken da siden d r så lyst ute.. så sover hun kl 14-15 (kanskje litt lengre) og sovner mellom 19-20.
scubagirl med scubababy Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Andreas er våken når pappa'n drar på jobb.(kl. 6.30) Da får han litt morsmelk og sovner som regel igjen etter det. Han våkner igjen ved 9-tiden. Da står han opp og vi steller oss og får på klær etc. Grøt spises ved den tiden. Så er Andreas våken og leker med lekene sine og hunden vår frem til han igjen er trøtt sånn ved 12-tiden. Da sover han ute til ca. kl. 14.30. Etter dette er det igjen litt lek og moro og middagen spiser han ved 16-tiden. Andreas er selv flink til å regulere kvelds-stellet. Vi merker på han at han er trøtt og sliten ved 18-tiden. Da bader vi og ammer og så er det natta.. Han er som regel våken ved 22-23-tiden eller 4-5-tiden for litt melk.. Vi er ikke så mye ute utenom gåturer med hun og vogn. Synes Andreas er for liten til å sitte på bakken å leke ute. Det gjør vi heller inne foran peisen...
Snupi27 Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 vi pleier egentlig ikke å gjøre noen spesielle aktiviteter enda ute. det blir mest trilletur, kafetur, besøk, barsel treff.. vi prøvde å dra på badeland her en dag med stooooor suksess så det skal gjentas =) emilie sover en dupp i 11 tiden og variheten på duppen varierer fra 1 time til 3 timer.. hun sover oxo en dupp igjen mellom 15-16! legge seg for kvelden 19.30 =) hjemme går det mest i lek på gulvet og ¨på fanget osv. =)
Susi og prinsessa Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Jenta mi snår opp ca. halv åtte. Først koser vi oss litt i senga, noen ganger sitter hun i senga å ser seg i speilet på veggen mens jeg dusjer, hun elsker å se seg selv i speilet, hehe. Deretter spiser vi frokost i lag, i det siste har hun hatt mer og mer lyst på min brødskive i stede for grøt. Sover en lur på et par timer i halv ti tiden, spiser lunsj og sover en ny lur i halv tre tiden. spiser middag etter luren og spiser kvelds ca halv sju, er i søvn før halv åtte. Av aktiviteter synger vi litt, triller ball, hører på musikk, ser litt på tegnefilm, leker litt på gulvet, hunsitter i lekegrinda og leker litt selv. Hun har lært seg å krabbe, så hun kryper rundt å utforsker huset, men da må jeg følge med:) Jeg gjør litt husarbeid når hun er våken og litt når hun sover. Vi går ofte tur, møter venniner med babyer, er på babytreff eller er på bytur. Jeg stortrives hjemme, gruer meg til å jobbe igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå