Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser folk på meg når jeg spør voksne mennesker om hvor gamle de er?? Det heter seg jo i vår kultur at det er en norm som sier at man ikke skal spørre voksne mennesker rett ut om hvor gamle de er, og da lurer jeg på hvilke konsekvenser det får at jeg velger å ikke godta denne normen? Hvilke konsekvenser får det når jeg bryter denne normen? Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ER bra dum i hodet ditt du, unnskyld at jeg sier det, få deg et annet liv...

Skrevet

ja..utrolig hva du henger deg opp i nøffemor!! Hvor gammel er du egentlig??hehe..

Skrevet

Får vel ikke så mange konsekvenser, annet enn at folk vil synes du er uhøflig.

Skrevet

Spør i vei du, så finner du det ut! ;)

Du får vel ca. like mange reaksjoner som antall mennesker du spør.... Lykke til...

Skrevet

Hva syns du om den normen, Blondie? Er du tilhenger av den normen eller syns du det bare er en gammel myte? Syns du personlig at det er uhøflig å spørre voksne folk om hvor gamle de er?

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg hadde blitt litt kvalm....

Skrevet

Det tror jeg også, kanskje de blir så kvalm at de spyr på deg!! Mohahaha!

Skrevet

Jeg er litt sånn selv, at noen ganger lurer man jo på hvor gamle folk er. Da er det jo bare å spørre på en høffelig måte. Det får ingen konsekvenser, jeg har i hvertfall ikke opplevd at det har blitt noen konsekvenser av det.

Skrevet

Neimen, hadde nok forventet noe annet da jeg så dette innlegget :)

Vel, jeg blir spurt innimellom hvor gammel jeg er jeg, altså. Og er ikke verre enn at jeg kan spørre andre om det også. Trodde ikke det var noe skambelagt hvor gammel man er?

Jeg er forresten 30, snart 31 :)

Skrevet

Fikk du ikke nok svar på dette sist du spurte om det?

Skrevet

Vel, det kommer vel an på hvordan du spør dem. Om det er det første du spør om, virker det jo litt rart... Når man blir kjent med folk, kommer det vel fram uansett.

Personlig syns jeg ikke det er uhøflig, men som sagt, kommer an på situasjonen.

Skrevet

Du lurer på mangt du.... men makan til rariteter du lurer på!

Skrevet

Ikke nok med det, hun lurer på det samme om og om igjen. :/

Skrevet

Tro meg, jeg vet....har vært her i to år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...