Sjefsmegga Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/03/25/530500.html Jeg får tårer i øynene når jeg leser dette. Hvis UDI sender hjem en kvinne som TEMMELIG sikkert rsikerer både tortur og død, for å ikke snakke om hvilken skjebne som venter datteren der, så vet ikke jeg hva som skjer i dette landet vi bor i. De lar Mulla Krekar være her pga at han RISIKERER å bli dømt til døden, hva med en USKYLDIG ung mor og hennes lille datter???? Hadde jeg bodd i OSlo skulle jeg trappa opp utenfor UDI eller Stortinget med SVÆRE plaketer og ropert....får nøye meg med å sende en mail....oppfordrer andre til å gjøre det samme. Både til departemetet og til UDI direkte.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Er så enig! Leste artikkelen før i dag, men er så sliten i hodet nå at jeg ikke makter å skrive alt jeg reagerte og tenkte på. Men en grusomt urettferdig sak er det, uten tvil.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Ja, det er helt for jævli! Så lenge Mulla Krekar får bli bør ingen andre i lignende situasjoner sendes ut, mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå