Gå til innhold

oi oi - gravid helt sånn plutselig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Ny her, så får hilse pent på først *vinke*

Testet meg nå i kveld (uteblitt mensen, høy temp, trett) og fikk 3 positive tester. Mange sikre tegn, så kan vel kalle meg gravid da, hehe.

Ikke planlagt, men lykkelig begge to ;-) Dette blir spennende!

Jeg ser jeg har mye å lære, jeg vet så lite om graviditet! Mat, vitaminer, solarium, syden (ja, har faktisk bestilt 2 sydenturer, blir i mnd 3 og 7 ca), så det blir mye å sette seg inn i her.

Har ikke helt gått opp for meg ennå, likevel har jeg kjempelyst til å fortelle det til venner og familie, men må jo vente litt ennå. Så får dele nyheten med dere alle sammen! Hu-hei! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Gratulerer så masse!! Og det eneste du trenger å vite foreløpig ang vitaminer er at du bør begynne å ta folat som fås kjøpt på apoteket. Ellers vil nok legen din gi deg masse av informasjon og evt noen graviditets hefter..

Kose deg masse med den voksende magen:-)

Skrevet

bra det er flere enn meg som plutselig blir gravide da..:)

gratulere så masse

Skrevet

Takk takk!

Kjøpte Folat&Omega3 - i - ett - tabletter på apoteket idag, så nå er jeg i gang.

Da jeg våknet i morgest fikk jeg en 5 sekunders småpanikk over at snart må jeg stå opp når en liten en trenger meg, og som B-menneske er kanskje ikke søndagene hellige om 9 mnder :-O Hehe.

Men det gikk fort over. Har fortalt det til en venninne som venter baby i juni, fått litt råd av henne, godt det :-)

Ellers aaner jeg ikke hvordan jeg skal klare å vente så lenge før jeg kan fortelle folk det! Gleder meg skikkelig!! :-D

Skrevet

Gratulerer så mye! Mye fint skjer i livet som ikke er planlagt. ;) Jeg klarer vel ikke å vente de tre mnd for å fortelle om den fine nyheten. Gleder meg også! ;)

Skrevet

Hehe, godt å høre at det er flere som synes 3 mnder er lenge å vente med å fortelle :-D

Skrevet

Gratulerer :D

Vi fortalte det til nærmeste familie når jeg var ca 8 uker på vei. :) Fant ut vi like gjerne kunne gjøre det. Noen av de nærmeste vennene har også fått vite det. :D

Skrevet

Kanskje jeg og kan fortelle det til nærmeste når jeg er 8 uker på vei :-) Får se det an litt. Skal til legen først hvertfall, så får vi se hva som skjer. Men jeg tror ikke jeg klarer å holde munn lenge *fnis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...