Anigoneth Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hei alle sammen! Ny her, så får hilse pent på først *vinke* Testet meg nå i kveld (uteblitt mensen, høy temp, trett) og fikk 3 positive tester. Mange sikre tegn, så kan vel kalle meg gravid da, hehe. Ikke planlagt, men lykkelig begge to ;-) Dette blir spennende! Jeg ser jeg har mye å lære, jeg vet så lite om graviditet! Mat, vitaminer, solarium, syden (ja, har faktisk bestilt 2 sydenturer, blir i mnd 3 og 7 ca), så det blir mye å sette seg inn i her. Har ikke helt gått opp for meg ennå, likevel har jeg kjempelyst til å fortelle det til venner og familie, men må jo vente litt ennå. Så får dele nyheten med dere alle sammen! Hu-hei! :-D
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Hei hei! Gratulerer så masse!! Og det eneste du trenger å vite foreløpig ang vitaminer er at du bør begynne å ta folat som fås kjøpt på apoteket. Ellers vil nok legen din gi deg masse av informasjon og evt noen graviditets hefter.. Kose deg masse med den voksende magen:-)
HønePøne, Lillemann og Tuppa Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 bra det er flere enn meg som plutselig blir gravide da.. gratulere så masse
Anigoneth Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2008 Takk takk! Kjøpte Folat&Omega3 - i - ett - tabletter på apoteket idag, så nå er jeg i gang. Da jeg våknet i morgest fikk jeg en 5 sekunders småpanikk over at snart må jeg stå opp når en liten en trenger meg, og som B-menneske er kanskje ikke søndagene hellige om 9 mnder :-O Hehe. Men det gikk fort over. Har fortalt det til en venninne som venter baby i juni, fått litt råd av henne, godt det :-) Ellers aaner jeg ikke hvordan jeg skal klare å vente så lenge før jeg kan fortelle folk det! Gleder meg skikkelig!! :-D
Randis Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer så mye! Mye fint skjer i livet som ikke er planlagt. Jeg klarer vel ikke å vente de tre mnd for å fortelle om den fine nyheten. Gleder meg også!
Anigoneth Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2008 Hehe, godt å høre at det er flere som synes 3 mnder er lenge å vente med å fortelle :-D
Nina-pia me Ditto i magen Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer Vi fortalte det til nærmeste familie når jeg var ca 8 uker på vei. Fant ut vi like gjerne kunne gjøre det. Noen av de nærmeste vennene har også fått vite det.
Anigoneth Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2008 Kanskje jeg og kan fortelle det til nærmeste når jeg er 8 uker på vei :-) Får se det an litt. Skal til legen først hvertfall, så får vi se hva som skjer. Men jeg tror ikke jeg klarer å holde munn lenge *fnis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå