HønePøne, Lillemann og Tuppa Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 er ca 4 mnd på vei på bryluppsdagen.. og lurer da på om kjolen kommer til å passe.. link..:http://www.agape-brud.no/img.php?img=880
ChellBell - har født! Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Gratulere så masse!!! Du har garantert fått dobbelt så store pupper og en liten kulemage. Så litt avhengig av hvordan kjolen din ser ut... Er du førstegangsfødende så har du mest sannsynlig ikke så stor mage ennå, men vanskelig å si sånt
HønePøne, Lillemann og Tuppa Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 er 2 gangsfødende.. og magen kom tidlig sist,, er så lita, så ikke så masse kropp og sjule i.. he he men kjolen har jo høyt liv, og er korsett i rygg, så jeg må jo bare håpe det går bra..
sæsti & sebbe Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Det var jo en fin kjole & være gravid i;) Siden den er sånn på midten, så er det nok mulig å sy den ut om det er nødvendig;) Gratulerer så masse!!
HønePøne, Lillemann og Tuppa Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 en kjole som er kav umulig å sy om.. he he... betalt 3000 for å få den lagt opp.. he he... men siden det er korsett så tror jeg det går bra.. og husker jeg rett, så var magen ganske lav sist.. hmmm
bambi&bamse Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Kjempe flott kjole Vist du har lav mage så kommer den sikkert til og passe men vist du legger deg ut litt lenger oppe så er der garantert noen cm å gå på til og sy ut i livet, det er der på alle kjoler lykke til! mvh
Mamman til Mari Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Var hvertfall en helt nydelig kjole :-) Litt opp og ned på folk, men selv hadde jeg ikke veldig stor mage 4 mnd på vei. Var heller tynn og skranten etter MYE oppkast.... Håper du slipper det :-) Går sikkert fint siden den kan justeres i ryggen. Lykke til :-)
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Veldig fin kjole! Den er kanskje ikke akkurat noen gravid-kjole, så vi får satse på at magen blir lav så du får plass. Pluss at den må jo gjerne fortsette å se fin ut på òg... =) Og det ser ut som en kjole som puppene kan få vokse fritt i, og det er jo et veldig stort pluss!
HønePøne, Lillemann og Tuppa Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. mars 2008 takk for svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå