Gå til innhold

Er du og samboeren din i samma "vektklasse"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller liker gubben å slafen på sofan med pottis å cola å vomma henger mens du løper rundt i huset å forbrenner kalorier? eller omvendt kanskje?:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*med vektklasse mener jeg ikke at begge veier akkuart det samma men om den ene er framtung mens den andre er lita som ei mus fks* :o)

Skrevet

Vi er i mye samme vektklasse, begge to er slanke, men ikke tynn-tynne, har tung benbygning begge to og omtrent like aktive.

Skrevet

Når vi traff hverandre veide vi omtrent på kiloen like mye, og vi er like høye:)

Nå veier jeg 88 (og er på tjukken dog) og han stakkars veier 95.

Og vi skal begge ned til ca normaltvekt rundt 78 kg igjen innen jul:)

Skrevet

Tja, vi er begge normalvektig iflg BMI ihverfall. ;o)

Skrevet

Nei vil ikke si det akkurat. Langt i fra egentlig.

Skrevet

Ehmmm. nei... Men høydeforskjell og ulik kroppsbygging spiller jo inn her. Min mann har litt større kroppsbygging enn meg og er mye høyere og resultatet er ca dobbel vekt av sin lille kone..

Skrevet

fornærma verbena? kanskje du bare skal la de sure kommentarene dinne få lov å florere på krangle?? MÅÅÅ alle innlegg svare til dine forventninger? Å være grav alvorlige å handle om ting som er så viktig????

Syns sånt er gøy jeg:) å høre hvordan andre er/har det/driver med osv:)

Skrevet

Vel, det er eg som løper rundt og forbrenner kalorier, men han er slankest:-)

Jeg går masse, trener mer enn han og er mye mer bevisst på mat, men han er den flotte og slanke. Han er bare født med en kjempebra forbrenning. Er ikke så stor forskjell på oss egentlig, men det føles som det er endel likevel. Han har en BMI på 20 og jeg en på 21. Men blir jeg gravid eller legger endel på meg kommer jeg til å veie mer enn han:-(

Skrevet

Vi veier omtrent like mye. Bare så synd at han er 20 cm høyere enn meg...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

HAHAHHAA!!!

Morsom definisjon ;) Vel, JEG springer rundt og forbrenner det jeg kan, knasker grønt, og rpøver og bli slank. Han sitter på pc'n, gomper i seg det han vil, og veier 25 kg MINDRE enn meg... ;o)

Så nei, vi er ikke det ;o)

Skrevet

Tja, jeg veier 70 kg mindre enn ham (og jeg overdriver ikke), så dere får tenke selv;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

70 kg mindre??? er han megasvær og bred han eller?? :o) Og du 1.40 høy?

Skrevet

Har ikke samboer men kjæreste.

Det er under ti kg's forskjell mellom oss i vekt (og det er altså han som er supertynn:-/)

Skrevet

Vi er i hver vår ende av "normalen". Han er I K K E tykk, men høy og kraftig. Tung beinbygning. Jeg er liten og nett. Vi har en av hver og jeg er redd jenta arver hans størrelse og gutten min, hehe. Stakkars unger.

Skrevet

Vi er ganske like:-)

Normalt slanke begge 2 og begge har og en liten pondus;-)

Skrevet

70 KG??????????????

Gubben min veier ca 85 (veltrent med muskler og ikke fett, er på trening 4 ganger i uka)

Jeg veier 60 kg (er gravid,trener ikke emn vil begynne å rocke, får vente til høsten jeg. Men sitter ikke bare på ræva da)

Skrevet

Er det så ufattelig? Hehe, han kunne funnet seg en stor dame og jeg en liten flis, men sånn ble det ikke og dermed er det 70 kg mellom. Nå vil jeg ikke legge vekta vår til offentlig beskuelse, men 70 kg er differansen når vi trekker min vekt av hans.

Han høres sikkert kjempetjukk ut, men det er han ikke. Han er 2 meter høy og kraftig med tung beinbygning.

Skrevet

Mannen min veier over dobbelt så mye som meg.

Skrevet

Vi er like høye og noenlunde like tunge.Tror nok han veier litt mer enn meg.

Skrevet

Jeg er, og har alltid vært ganske liten, mens kjæresten var mindre før vi traff hverandre men nå tror jeg han er rett over overvektig. Han er veldig høy da, og jeg er veldig lav..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...