Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha.... vi får se hvordan det går da....

Den beste presser`n vinner og den beste kniper`n taper ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heheh.. Parabole fødesterioder..

T`øyeblikk så skal jeg ta på meg dopingkontrollørtrynet...

Skrevet

har allerede ringt min far og bestilt bacalao til middag 17 mai. Skal drikke bedriten lakrisrot-te (smaker sokker) til jeg gulper og vandre gatelangs i bergen til bekkenet mitt faller ute.

Knuser dere ned i støvlene.

Skrevet

*dytter på vesla i magen*

Hun påstår hun skal komme ut i god tid før alle dere ja, med unntak av joika, siden hun jukser, og vi ikke bifaller slik oppførsel;)

Skrevet

Åhåhåhåhåh den teen er jævlig!!

Drakk MASSE siste ukene (overtid)... *grøss* Lykke til med det da :P

Skrevet

(hvisker litt her...jeg bare tøffer meg. jeg takler ikke den teen. virkelig ikke. men om dere skjelver i mammabuksene så det rister i hemorridene, da er jeg et lykkelig menneske...)

Uff. Kjenner jeg blir ufin i konkurransesammenheng. Og FOR en konkurranse...De blir ihvertfall ikke værende der inne, de små trollene.

Skrevet

Hehe.

Jeg og Roscrucia, Snuppelure og noen til lå i knivskarp konkurranse i januar 06:)

Høy kanelføring...

Skrevet

kanel? Hva gjør den for underverker? Spises med skje? ugh!

Skrevet

Hvor skal konkurentene føde da?

Blir Kongsvinger eller Elverum på meg.

Hjelper det at tidlig UL ga termin 2. juni da?

*smøre*smøre*________BLÅ SWIX_______ ;o)

Skrevet

*fødefødeføde*

Begynner nesten å føle litt på at jeg kanskje begynner å bli litt klar likevel jeg nå, fine hjelsomme konkurransetråden!

Jeg som egentlig lurte på å krysse beina ei uke ekstra for å være sikker på at jeg turte detta:p

Skrevet

På sykehuset Buskerud fødte jeg dem to eldste :o)

Ser vi er spredt og det kan jo være greit med tanke på farene som kan oppstå om noen av oss skulle møtes på føden i fødsel.....

Skrevet

*flire*

Kanskje jeg skal dra opp dit du skal føde og vokte dørene så du ikke kommer inn.

Ingen føding før JEG er klar:p

Skrevet

Da blir det kanskje SKIKKELIG konkurranse da (hvis du havner på kongsvinger også..joika) Dit skal jeg :o)

Skrevet

Kanskje det gitt, så kan vi jo konkurere om hvem som har sterkest lungekapasitet, mens vi føder vegg-i-vegg...

Jeg skal prøve å knipe da, alt for dere unge, men det blie neimen ikke lett, det er jo 5. mann jeg venter så banen er klar, blir liksom begrensninger på hva jeg kan knipe da.

Skrevet

Jeg ler så jeg griner av dere gravide damer her, den beste var "skremme dere så dere skjelver i mammabuksene og hemoroidene rister" åhåhåhåhåhåhåh!!

men jeg setter mine 10.000,- monopol penger på tillab! jeg tror hun er en "up and coming" hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...