coscos Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Vi var på bytur 1. påskedag. Kjempefint vær så tenkte det kunne være koselig å rusle litt nede i byen. Jeg var nok litt optimistisk, for jeg hadde tatt på meg skjørt og det ble litt kaldt i den sure vinden. Så, vi endte fort inne på TGI Fridays :-) Det var mange andre barn der, og lille M synes det var morsomt å observere. Og, toppen av lykke var da en av servitørene kom og festet en gassballong på stolen hans. Vi tok den med hjem, og han har lekt med den hver dag siden! Og jeg som den siste tiden har lurt på hva slags leker jeg bør kjøpe til ham nå. Han virket så lei av alt sammen. Og, så skulle det bare en liten ballong til for å muntre ham opp. Men, dersom noen har tips til leker til en 11 måneder gammel gutt, så tar jeg gjerne imot gode ideer :-)
Maud Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Det er ikke alltid det skal så mye til. Mitt tips er egentlig å rydde unna en del og så finne det frem i porsjoner. Da er det hele tiden noe "nytt" tilgjengelig. Det er jo det de vil ha - variasjon :-)
Karomamma Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Jeg tuller ikke nå, men vi har faktisk hatt en stor pose ballonger hvor vi henter frem en eller to av og til. Stor suksess!!
Maud Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Det har vi også, en stor boks fra Smart Club med 100 (?) ballonger og pumpe. Det er faktisk den andre boksen vi har nå, etter å ha kjøpt den første da storebror var liten :-D
Karomamma Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 He he, veldig bra!! Slem og ryddemanisk som jeg er, så "dreper" jeg ballongene med en diger kjøkkenkniv etter hun har lagt seg. Så går det en stund til hun spør igjen Forresten ligger det en gjenglemt ballong i dukkesengen når jeg tenker meg om...
Maud Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Jeg bruker saks jeg, også etter leggetid. Satser på at det ikke blir oppdaget og det går som regel bra ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå