Gå til innhold

Når kjente dere liv???

Anbefalte innlegg

Skrevet

når er det vanlig og når kjente dere det evnt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente det en gang i uke 17,så var det stille til uke 19.

Etter det har jeg kjent hver dag,men er ikke så mye og det er ganske svakt enda.Er 20+0 i dag.

Skrevet

Jeg kjente liv første gang i uke 17, og har siden det kjent liv daglig. Pappaen kjente også liv da, kunne kjenne de små dultene utenpå magen.

Av og til kjennnes det ut som bobling, andre ganger som små dult/spark.

Jeg er gravid for første gang, og da er det vel vanligst å kjenne liv ca mellom uke 16-22, det kommer ann på morkakens plassering og hvordan den lille ligger..

Skrevet

jeg kjente livstegn første gang i uke 16,er nå i uke 18 og kjenner at dultene er blitt til små spark nå lille nurket mitt er blitt sterkere.men er ikke hver dag jeg kjenner det...:)er 2gangsfødende:)

Skrevet

førstegangs og kjente liv første gang uke 18. pappan kjente utenpå første gang i uke 19. har kjent hver dag siden.. av og til små bevegelser, andre ganger dult og spark.. har morkaken helt bak, så ingenting som ligger foran lille :-)

vanlig å kjenne fra 16-22 uke for førstegangs tror jeg, som nevnt over, de fleste kansje mellom 18-21 uke, kommer som sagt helt ann på morkakens plassering.. andregangs noe før...

Skrevet

Jeg kjente liv i uke 16, og siden har jeg kent det litt til og fra, og i fra uke 22 har jeg kjent liv hver dag. Er nå i uke 26+1, og de siste dagene har prinsessa mi vært veldig veldig aktiv....

Skrevet

Jeg er annen gangs og kjente liv første gang i uke 14.

Er nå 21+1 og sparkene har blitt ganske kraftige allerede.

Samboer kjente liv første gang for ca tre uker siden.

Skrevet

Legen min sa rundt uke 20 for førstegangs, og uke 17 for flergangsfødende. Med min første kjente jeg det i uke 20-21. Andre gang allerede i uke 14, men det var veldig tidlig, å det ble ikke regelmessig, slik at jeg kjente det hver dag før rundt uke 17. Denne gangen har jeg kjent bevegelser i uke 16, å regelmessig hver dag fra uke 17. Kjent noe litt tidligere også, men da så svakt at jeg ikke har kunnet si med sikkerhet at det har vært "bitte liten" jeg har kjent.

Skrevet

med nummer en kjente jeg liv dagen etter ordinær ul. Var da 18+3. Med nummer to er jeg ikke 100% sikker, men mener å huske at det var rundt uke 15+. nå med nummer tre kjente jeg liv allerede i uke 12+, men lot meg ikke overbevise før jeg var 13+4:-) Nå kjenner jeg liv hver dag, både spark og at babyen snur på seg. Er 19+2 og har kjent liv hver dag en liten stund.

Vet det er mange som ikke kjenner noe før dem er over 20 uker på vei, så det meste er nok normalt:-)

Skrevet

I uke 23 kjente jeg romstering i magen, ikke spark. Et par uker senere kom sparkene også

Skrevet

er førstegangs men har kjent liv hver dag fra uke 11. nå er jeg 20uker å kjenner kraftige spark som pappan, tanter og onkler også kjenner:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...