Happy-Mama:) Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Noen som vet hvor tidlig man bør begynne med sånn bilbelte-ting? -vet ikke hva det heter en gang... Hehe:p Hvor får man kjøpt det?
AO3 Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 I følge en gravid venninne skal man starte med en gang. Jeg lurer også på dette... Hun kjøpte det i en babyutstyrbutikk, men det finnes ikke her hvor jeg bor... Så hvor kan man kjøpe det på nett? Noen som vet?
KaWi Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Hei! Jeg har en sånn "bilbelte-ting" ;-) Besafe Gravid heter den. http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=6&open=6&struct=local&table=CATEGORY&sort&search_menu=&open=6 Der har du linken til Babyshop, og den er genial! ... synes jeg i hvertfall, som har vært svææært øm i mageområdet. =) Lykke til!!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Det står på dem at man bør begynne allerede i første trimester, men i følge trygg trafikk har de absolutt ingen virkning. Ved en evt kollisjon spretter beltet opp og strammer der det strammer om man ikke bruker HTS BeSafe-Gravid beltet også. Jeg kommer uansett til å kjøpe BeSafe-beltet, for jeg nekter å tro at trygg trafikk kan ha testet enhver tenkelig situasjon der beltet strammer. Greit nok at hvis det smeller skikkelig skjønner jeg at den lille dingsen som holder beltet nede ikke holder. Men om man får en såvidt litt i siden da, f.eks?? Nei, better safe than sorry sier jeg. De har hvertfall funnet ut at det ikke gjør noen skade!! Når det gjelder hvor man får kjøpt det, så har de det på Babyshop og Barna Hus ihvertfall, der koster den 399,- Jeg kommer til å bestille fra trumf.no, for der selges den til 279,- og da blir det jo billigere selv med frakt. (Gå inn på baby og babyutstyr, så finner du den)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Her er linken til trygg trafikk-testen, forresten http://www.tryggtrafikk.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2943
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå