Mamma Mirabell Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Syns denne boken er utrolig fin og lurte på om det er noen med boktips i samme sjangeren?? :)
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 åååå, jeg har lest halvparten nå, den er råbra!! :) Jeg leser mye bags of fun bøker da.. hm, hva heter den ene nå da... ""mamma....igjen?".. eller noe sånt, den er også bra!
overkill Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Må innrømme at det har blitt litt bag of fun på meg og oppigjennom. Etter mitt skjønn er dei to beste forfattarane av denne sjangeren Lisa Jewell og Marian Keyes. Alle deira bøker er veldig fine og underhaldande.
Potetstappe Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Kvinne går til lege, mann går på by'n Det er den nydeligste boka jeg har lest, og rett etter kommer ps jeg elsker deg
## lille blomst ## Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 På www.kosesiden.no var det mange fine boktips i den sjangeren. Blandt annet Der regnbuen ender og Om du kunne se meg nå av samme forfatter.
værærli.no Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 "Om du kunne se meg nå" av samme forfatter.. "Sammen" og "Sammen igjen" av Josie Lloyd og Emlyn Rees. Veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå