Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er gravid igjen, har ikke tatt test enda, men har gått over en uke over tiden nå. Probleme er at jeg å samboern min ikke har et supert forhold lenger, å jeg tror han har komtakt med en annen dame. Har sett en del meldinger på mobilen hans.

vet ikke helt hva jeg gjør nå......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først tar du opp det at du tror han har ei dame på si. Og forklarer hvor usikker du blir på forholdet deres av dette.

Også tar du en test! Kan jo væer du er stressa pga at du og sambo ikke har et så supert forhold lengre og du går å lurer på om det er andre inen i bildet!

Lykke til!

Skrevet

Det første du må gjøre er å ta en test. Ta det der fra. Og snakk med typen din, uansett om du er gravid eller ikke så er det ikke greit at han "driver på med" en annen dame i det skjulte..

Skrevet

vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp, er veldig redd for at han faktisk er utro, for vet jeg kommer til å bli såra, håper virkelig at jeg ikke er gravid nå... har kjøpt en test, så skal la det gå noen dager til før jeg tar den

Skrevet

Er det bedre å gå rundt å lure på om han er utro istede for å vite sikkert? Selvpining vil jeg kalle det da. Spør så får du svar. Er han utro så er han utro å da kan DU selv bestemme hva du vil gjøre. Ikke bare gå der å være redd og usikker. Og er han ikke utro så har du gått å uroet deg for ingenting. Ingen vits i å vente med å spøre, det blir det værtfall ikke bedre av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...