Meg og gutten min Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Herregud jeg er så redd for det og skvetter til hver gang Mikkel gråter. Han har en del vondt i magen sin og trekker da beina inntill seg. Han er veldig lett å roe og bæsjer og fiser masse etter han har spist. Men så leser jeg at kolikk merkes som regel ikke før 2-4 ukers alderen så nå klarer jeg nok ikke roe meg før han er 4 uker! Syntes kolikk høres utrolig slitsomt ut! Noen som kjenner til kolikk og når det startet?
MJ<3 Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Her begynte det etter 3-4 uker. Men om du er i tvil om han har magesmerter, oppsøk manuellterapeut med en gang mtp låsninger. Funket kjempefint, og mange bebiser har det, og det har ofte sammenheng med magevondt.
Snupi27 Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 jenta vår startet med å skrike til samme tider hver kveld da hun var ca 2 uker. hun begynte å gråte fra 19.00-23.00 hver kveld.. vi var usikre på om det var kolikk men etter en stund bestemte vi oss for at vi skulle ta henne med til kiropraktor. etter 3 behandlinger var det så og si borte og vi var veldig glad for at vi tok henne med dit..
fru.britta Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 jeg var til ostopat med lillegutt når han var 2,5mnd.da hadde han hylt hver kveld siden han var bare noen uker.der fant han 3 låsninger i ryggen.fikk rettet opp dette på 2behandlinger.merker stor forskjell.absolutt verd pengene:)
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Hei,hei:) Her startet det ca 1 uke etter fødsel,du meker det veldig hvis barnet hyler(ikke vanlig babygråt),og at det er i mange timer i strekk,her gråt lillemor opptil 10 timer i strekk,dro bena oppunder seg og vred seg av smerte og vi var helt utslitte og visste ikke vår arme råd,men nå er det heldigvis over(hun er 2 ,5 mnd gammel) Babyer gråter vanligvis litt mer i begynnelsen pga tarmene ikke er utviklet ordentlig enda,og det kan spesiellt være hvis de er for tidlig født. Ønsker deg lykke til,men ikke gå å bekymr deg for at det skal skje,fordi om det skjer er da du veldig utslitt før det starter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå